آخرین خبر

قول تام کروز در اولین نمایش «ماموریت غیرممکن ۷»/ جنگ برای سینما

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از ورایتی، تام کروز در اولین اکران جهانی «ماموریت: غیرممکن – مرده قسمت اول» یک سخنرانی پرشور در مورد سینما را از روی پله‌های مشهور رم ایراد کرد.

کروز گفت: جامعه‌ای وجود دارد که همه ما بخشی از آن هستیم – فرهنگ‌ها و شیوه های مختلف زندگی- همه به هم می‌پیوندیم تا از سینما لذت ببریم. این چیزی است که من با آن بزرگ شدم، که باعث شد من رویاپردازی کنم و بخواهم در جهان به سفر بپردازم.

وی افزود: هدف من از کودکی ساختن فیلم و سفر بود. نه این که تنها یک توریست باشی، بلکه در آن دنیا کار کنی و فرهنگ آنها را درک کنی. از طریق فیلم‌هایم، توانستم به این خواست برسم زیرا همه به من اجازه داده‌اند که آنها را سرگرم کنم. این امتیازی است که من هرگز آن را بدیهی تلقی نکرده‌ام. اشتیاق من این است که شما را سرگرم کنم و همیشه برای حضور در سالن‌های بزرگ سینما و تداوم این نوع تجربه برای همه مبارزه خواهم کرد.

کروز همچنین از کریستوفر مک‌کواری، کارگردان فیلم «ماموریت غیرممکن» قدردانی کرد و او را «برادر خلاق» خود خواند و افزود: او در تک تک فیلم‌هایی که من در ۱۶ سال گذشته ساخته‌ام نقش داشت. او «ماموریت: غیرممکن – پروتکل شبح» را نوشت. او دستی در ویرایش و نوشتن تک تک کارهایی که من انجام داده‌ام داشت. برادر خلاق من و یک انسان استثنایی است.

کروز که در آخرین فیلم پارامونت در نقش اتان هانت بازی می‌کند، افزود: می‌خواهم از رم و مردم شهر تشکر کنم و همچنین در ونیز فیلمبرداری کردیم که فوق‌العاده بود، آن هم در دوران بسیار سختی که این کشور در کرونا می‌گذراند. آرزو داشتم به اینجا بیایم و آن را با همه شما به اشتراک بگذارم.

بخشی از قسمت هفتم مجموعه «ماموریت غیرممکن» در پایتخت ایتالیا فیلمبرداری شد، جایی که خیابان‌های سنگفرش شده، پیاده‌روی مناسبی را برای ماشین‌های در حال حرکتی که در تعقیب و گریزهای متعدد دود از لاستیک‌هایشان بلند می‌شد، فراهم می‌کردند. پله‌های اسپانیایی، در میدان پیازا دی اسپاگنا، صحنه یک تعقیب و گریز ماشینی وحشیانه است که در آن یک هامر عظیم در تعقیب یک فیات ۵۰۰ زرد رنگ کوچک است که توسط کروز و هیلی آتول که دستبند به دست دارند، رانده می‌شود.

در این مراسم علاوه بر کارگردان مک کواری، گروهی از بازیگران قدیمی فیلم از جمله سایمون پگ، ربکا فرگوسن و ونسا کربی روی فرش قرمز رفتند. هیلی آتول، پوم کلمنتیف، شی ویگام و گرگ تارزان دیویس، تازه واردان این فیلم بودند که برای اولین اکران فیلم راهی این شهر شدند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “قول تام کروز در اولین نمایش «ماموریت غیرممکن ۷»/ جنگ برای سینما”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید