آخرین خبر

شوخی با برنامه «عصر جدید»/ حرف‌های شنیدنی بدل‌های احسان علیخانی، امین حیایی و رویا نونهالی

به گزارش آوای ایرانیان، کارگردان و بازیگران سریال آیتمی «ناخونک» که در بخشی از آن شوخی با برنامه «عصر جدید» گنجانده شده است، از این تجربه طنز و سطح انتقادپذیری جامعه می‌گویند.

مجموعه ۹۰ قسمتی «ناخونک» به تهیه‌کنندگی محمد صالحیان و کارگردانی یزدان فتوحی، از اوایل مرداد هر شب ساعت ٢٣ روی آنتن شبکه شما می‌رود. است. این سریال با نگاهی طنز و با استفاده از آیتم‌های نمایشی کوتاه چند دقیقه‌ای، تلاش می‌کند لحظاتی شاد و مفرح را برای بیننده بسازد.

یزدان فتوحی، کارگردان این سریال درباره شوخی با برنامه «عصر جدید» گفت: «برای آیتم «نسل جدید» هم از احسان علیخانی اجازه گرفتیم. تشکر ویژه می‌کنم که به من کمک کرد تا با برنامه «عصر جدید» شوخی کنیم. حتی او در برنامه خودش برنامه ما را پخش کرد.»

 

سالار کریمخانی، بازیگر نقش بدل احسان علیخانی از تجربه حضور خود در این سریال گفت: «البته من در سال ۹۴ در مجموعه دست به نقد هم دو آیتم به جای احسان علیخانی بازی کردم. اما عجیب این است که طرفداران آقای علیخانی مخالف این موضوع هستند و برخورد خوبی ندارند و می‌گویند چرا احسان را مسخره می‌کنید؛ در صورتی که این گونه نیست.»

کریمخانی در خصوص اینکه چرا آستانه تحمل مردم پایین آمده است، عنوان کرد: «تقلید طنزگونه از یک کار، هنری دیگر است که در کشور‌های دیگر اتفاق می‌افتد، اما متأسفانه در کشور ما اینگونه نیست و استقبال خوبی از آن نداشتند.»

فریبا آهنگ، بازیگر نفش بدل رویا نونهالی در سریال «ناخونک» در خصوص ایفای این نقش گفت: «خانم نونهالی یک بانوی هنرمند هستند. خودم خیلی او را دوست داشتم و زمانی که به من پیشنهاد بازی آن شد، خیلی خوشحال شدم. این علاقه باعث شد بیشتر به نقش نزدیک شوم. چالش خوبی برای من بود. البته خانم نونهالی خاص هستند و برخی از دیالوگ‌های خاص خود را دارد و این خاص بودن، آدم را به چالش می‌کشد. برای بازیگر هم مهم این است که متفاوت کار کند.»

ناخونک

محمدرضا خسروی هم که در آیتم «نسل جدید» در نقش امین حیایی حضور دارد، در این‌باره گفت: «امین حیایی سال‌هاست در حوزه بازیگری فعالیت می‌کند و باتوجه به عزت نفسی که دارد، درباره نقش مشکلی نداشت. «ناخونک» هم مجموعه سریالی است که با «خنده بازار» متفاوت است. در سریال «ناخونک» پیوستگی در آیتم و قصه زندگی را می‌بینیم.

حمید نیک‌نبرد، بازیگر نقش بدل آریا عظیمی‌نژاد هم پیرامون این سریال گفت: «برای بازی در نقش آریا عظیمی نژاد، علاوه بر فیلمنامه برنامه «عصر جدید» را هم دنبال کردم تا بتوانم مشخصات خاص آریا عظیمی‌نژاد را شناسایی کنم.»

وی در خصوص ارزیابی خود از انتقادپذیری مردم عنوان کرد: «در کشور ما مردم کمتر انتقادپذیر هستند و با یک انتقاد ساده ناراحت می‌شوند. قصد ما در انتقاد‌هایمان سازندگی است. البته نسبت به سال‌های گذشته آستانه تحمل مردم بالا رفته؛ زمانی که مشکلات را به زبان طنز مطرح می‌کنیم، مردم بیشتر قبول می‌کنند.»

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “شوخی با برنامه «عصر جدید»/ حرف‌های شنیدنی بدل‌های احسان علیخانی، امین حیایی و رویا نونهالی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید