آخرین خبر

آموزش مدیریت زمان در «به وقت امشب»/ پخش تا پایان سال ادامه دارد

تهیه کننده برنامه تلویزیونی «به وقت امشب» گفت: در این برنامه به مخاطبانمان اهمیت استفاده از زمان و مدیریت آن را گوشزد می کنیم.

آموزش مدیریت زمان در «به وقت امشب»/ پخش تا پایان سال ادامه دارد

به گزارش آوای ایرانیان، «احسان ارغوانی» گفت: برنامه تلویزیونی «به وقت امشب» از عید سعید قربان به روی آنتن شبکه دو سیما رفت و تا عید غدیرخم ادامه یافت. این برنامه در این مدت از شهر مقدس مشهد مهمان منازل مخاطبانش بود.

وی تاکید کرد: در این مدت تلاش کردیم در قالبی شاد و با حضور مهمانان مختلف رنگ و بوی متفاوتی ارائه بدهیم و در مدت اعیاد ولایت هر شب میزبان یک شاعر آیینی بودیم که شعری در وصف حضرت علی(ع) قرائت می کرد که طرفداران بسیاری هم داشت.

وی ادامه داد: پس از آن به تهران آمدیم و برنامه را از اینجا ادامه دادیم. قرار است پخش برنامه تا پایان سال ادامه پیدا کند و هر بار به موضوعات مختلفی بپردازیم.

ارغوانی درباره موضوع برنامه نیز اظهار داشت: «به وقت امشب» در حقیقت به اهمیت زمان می پردازد که البته در ویژه برنامه دهه ولایت چون فضای جنگ گونه بر برنامه غالب شده بود نتوانستیم خیلی به این موضوع بپردازیم. اما هدفمان این است که با حضور مهمانان مختلف به اهمیت زمان و مدیریت آن بپردازیم.

وی تاکید کرد: بسیاری از افراد از این موضوع غافلند که زمان در زندگی تا چه میزان اهمیت دارد و برخی هم به این موضوع واقفند ولی نمی دانند چگونه بهترین بهره را از زمانشان ببرند. در «به وقت امشب» تلاش می کنیم این موضوع را به مخاطبانمان آموزش بدهیم و در همین راستا هم مهمانان ما گفت و گو خواهند کرد.

 برنامه ترکیبی «به وقت امشب» هر هفته از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت حوالی ۲۳:۴۰ به روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

نیما رئیسی، ارشا اقدسی، فریدون آسرایی و فاطمه گودرزی از جمله چهره‌های فرهنگی هنری هستند که در روزهای گذشته مهمان این برنامه بودند.

این برنامه به تهیه‌کنندگی احسان ارغوانی و اجرای محسن آزادی یکی از برنامه‌های شبکه دو سیماست که تاکنون از مشهد روی آنتن می رفت و قرار است در ایام محرم از استودیوی تهران روی آنتن برود.

منبع: فارس

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آموزش مدیریت زمان در «به وقت امشب»/ پخش تا پایان سال ادامه دارد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید