آخرین خبر

نگارش «راه بی پایان» در 14 قسمت/ تولید سریال مشخص نیست

کارگردان سریال «راه بی پایان» گفت: مدتی است که نگارش ۱۴ قسمت از این سریال به پایان رسیده است.

نگارش «راه بی پایان» در 14 قسمت/ تولید سریال مشخص نیست

«داوود بیدل» کارگردان سریال‌های تلویزیونی گفت: مدتی پیش طرحی به نام «راه بی‌پایان» داشتم که هنوز سرنوشت مشخصی ندارد و نمی‌دانم که قرار است در دستور کار قرار بگیرد یا نه.

وی ادامه داد: مدتی است که نگارش این سریال ۱۴ قسمتی توسط سمیرا رستمی به پایان رسیده است.

این کارگردان درباره قصه این سریال مناسبتی که برای ماه محرم قرار بود ساخته شود، افزود: قصه این سریال داستان خانواده مذهبی را نشان می‌دهد که شغلی در بازار دارند و به عبارتی بازاری هستند. پدر خانواده دو پسر میانسال دارد و وقتی که احساس می‌کند زمان مرگش فرا رسیده تصمیم می‌گیرد تا وصیت‌های خود را به آنها بگوید

تهیه کننده سریال «راه بی‌پایان» در پایان نیز بیان داشت: در حال حاضر نیز چند طرح برای ساخت فیلم سینمایی را در دستور کار دارم و احتمالا تمرکزم را روی این کارها بگذارم.

«بیدل» تاکنون سریال‌های «راه و بیراه»، «در قصه‌ها زندگی می‌کنند»، فیلم «روزگاری عشق و خیانت»  و … را در کارنامه کاری خود داشته است.

 علیرضا جلالی تبار، حمید ابراهیمی، شهروز ابراهیمی، خسرو احمدی، غلامرضا نیکخواه، اسماعیل خلج، مالک حدپور سراج، حسین توشه، فرهاد بشارتی، هادی دیباجی از جمله بازیگرانی بودند که در سریال «راه و بی‌راه» به ایفای نقش پرداختند. این سریال در سال ۹۷ از شبکه یک سیما بروی آنتن رفت.

منبع: فارس

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نگارش «راه بی پایان» در ۱۴ قسمت/ تولید سریال مشخص نیست”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید