آخرین خبر

فیلمبرداری «مانکن» به پایان رسید

فیلمبرداری «مانکن» به پایان رسید

به گزارش آوای ایرانیان، فیلمبرداری مجموعه نمایشی «مانکن» که به تازگی توزیع آن در شبکه نمایش خانگی آغاز شده است،‌ به پایان رسید.

بر اساس اعلام روز دوشنبه روابط عمومی سریال شبکه نمایش خانگی «مانکن»، فیلمبرداری این سریال به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی به اتمام رسید.

این سریال ۲۶ قسمتی که به قلم بابک کایدان نوشته شده، هر هفته روزهای شنبه توسط موسسه تصویر دنیای هنر توزیع و تماشای آنلاین آن نیز از طریق فیلیمو و نماوا انجام می گیرد. همچنین دانلود قانونی سریال در سایت هابینا میسر است.

مانکن یک ملودرام اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده‌است: همیشه عشق‌های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته‌اند.

سریال مانکن به نابرابری اقتصادی طبقه های مختلف جامعه و قیاس افراد توانمند نسبت به طبقه کم درآمد جامعه می پردازد. بطوریکه کاوه و همتا رابطه عاشقانه ای را آغاز کرده‌اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می‌شود در این مسیر با چالش‌هایی مواجه شوند و …

محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، نازنین بیاتی و امیرحسین آرمان، فرزاد فرزین، حسین پاکدل، بهشاد شریفیان، نفیسه روشن، علی فرهنگی، رابعه مدنی، پانته‌آ کیقبادی، بهزاد محسنی،گلبرگ طهران زاد، بهزاد خلج و با حضور الهام پاوه نژاد، رضا توکلی و همایون ارشادی و با هنرمندی لیندا کیانی و شبنم قلی خانی و معرفی محمد صادقی و عارفه معماریان در این سریال نقش آفرینی دارند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “فیلمبرداری «مانکن» به پایان رسید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید