آخرین خبر

کتاب «شرح زندگی و شهادت؛ شهید مجید حدادعادل» به زودی منتشر می‌شود

 به گزارش آوای ایرانیان کتاب «شرح زندگی و شهادت؛ شهید مجید حدادعادل» نوشته غلامعلی حداد عادل توسط نشر شهید کاظمی به زودی منتشر و راهی بازار نشر می‌شود.
شهید مجید حداد عادل، فرزند سوم خانواده و دانشجوی رشته مهندسی متالوژی در دانشگاه صنعتی شریف بود. او دوبار توسط رژیم پهلوی به زندان رفت و به خاطر فعالیت‌های ضد رژیم، به‌عنوان سرباز صفر بین سال‌های ۵۴ تا ۵۶ در مشهد و شیراز دوران سربازی را گذراند. مجید برای تحصیلات تکمیلی راهی انگلستان شد و در آن کشور نیز فعالیت‌هایش علیه رژیم منحوس پهلوی را ادامه داد؛ اما با تبعید امام (ره) به پاریس، ‌درس را رها کرد و به خدمت امام (ره) شرفیاب شد. مجید حداد عادل به مدت نُه ماه عضو شورای سرپرستی تولید رادیو در صداوسیما بوده و در سامان‌دهی به وضع موسیقی در رادیو در آن دوران حساس، بسیار مؤثر بوده است.
با آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، حضور در جبهه را پذیرفت و به‌عنوان دیده‌بان توپخانه در گیلانغرب به دفاع از خاک پاک کشور پرداخت. ستاد ارتش، او را به تهران فرا خواند؛ اما او همکاری با شورای عالی دفاع و شورای تبلیغات جنگ را آغاز کرد و اندکی بعد معاونت سیاسی و اداری استانداری کرمانشاه را پذیرفت و سپس سرپرستی استانداری کرمانشاه را بر عهده گرفت. سرانجام عصر روز سه‌شنبه هفتم مهرماه ۱۳۶۰ در جبهه «دارخوین» از ناحیه سر مورد اصابت ترکش قرار گرفت و به شهادت رسید.
کتاب «شرح زندگی و شهادت؛ شهید مجید حدادعادل» نوشته غلامعلی حداد عادل توسط نشر شهید کاظمی به زودی منتشر و راهی بازار نشر می‌شود. علاقه‌مندان برای مشاهده و تهیه این کتاب، بعد از انتشار می‌توانند از وبگاه من و کتاب manvaketab.ir و همچنین از طریق ارسال نام شهید به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را با تخفیف ویژه تهیه نمایند.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “کتاب «شرح زندگی و شهادت؛ شهید مجید حدادعادل» به زودی منتشر می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید