آخرین خبر

«محرمانه دوحه» آماده نمایش شد/ روایتی از حواشی حضور در جام جهانی

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی پروژه، مستند «محرمانه دوحه»، تازه‌ترین محصول مرکز مستند سوره به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدحسن یادگاری پس از طی کردن مراحل فنی آماده حضور در هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» شد.

این اثر که از آبان ۱۴۰۱ جلوی دوربین رفته و مراحل فنی خود را تا مرداد ۱۴۰۲ طی کرده است، به روایت حضور تیم ملی فوتبال ایران و هوادارانش در جام جهانی ۲۰۲۲ و حواشی آن می‌پردازد.

«محرمانه دوحه» در گفتگو با گزارشگران، کارشناسان و مربیان سابق فوتبال، روزنامه‌نگاران ورزشی و … از جمله مجید جلالی، هومن افاضلی، زهره هراتیان، پژمان راهبر، جواد خیابانی، پیمان یوسفی، سینا کلهر، محمدرضا قبادی و … دیدگاه و نظرات آنها را درباره آنچه در جام جهانی ۲۰۲۲ گذشته، جویا شده است.

محمدحسن یادگاری پیش از این مستندهایی از جمله «بار دیگر مردی که دوست می‌داشتیم»، «بهت میاد»، «فوتبال علیه دشمن»، «یک ملت یک ضربان»، «روزگار گل آقایی» و … را ساخته است که «روزگار گل آقایی» در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» حضور داشت و جزو آثار پرمخاطب در اکران آنلاین بود.

سایر عوامل این مستند عبارتند از مشاور کارگردان: مهدی مافی، فیلمبرداران قطر: علی امینیان، خسرو کشاورز و مهدی واقفی، فیلمبرداران ایران: محمدفواد وکیلی و محمد روزگاری، صدابردار: مهدی مسعودیان، تدوین: سید امیررضا حسینی و سیامک سازگار، صداگذاری: سید امیررضا حسینی، هماهنگی و تدارکات: مصطفی مردی، گرافیک: مهدی حاجی سلطانی، محصول مرکز مستند سوره‌.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«محرمانه دوحه» آماده نمایش شد/ روایتی از حواشی حضور در جام جهانی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید