آخرین خبر

کامران رسولزاده از کنسرت مشترکش با خواننده مطرح ترکیه ای گفت

خبرگزاری آوای ایرانیان: کامران رسولزاده گفت: هنرمندی که با شیشه‌های پایین ماشین آخرین سیستم‌اش از کنار مردم رد می‌شد نمی‌تواند با مشکلات اقتصادی مردم همذات‌پنداری کند.

به گزارش آوای ایرانیان، کامران رسولزاده، خواننده موسیقی پاپ در نشست خبری “کنسرت مشترک کامران رسول زاده و «مورات ککیلی»، خواننده مطرح ترکیه‌ای” گفت: هماهنطور که می‌دانید معمولا کنسرت‌های هنرمندان موسیقی ایران در خارج از ایران برای ایرانیان مقیم آن کشور طراحی می‌شود و هر کشوری کنسرت‌گذاران مخصوص خود را دارد و کمتر پیش می‌آید که یک کمپانی به دلیل اعتمادی که به یک خواننده خارجی دارد با وی وارد یک تعامل دو طرفه شود. خوشحالم که توانستیم این اتفاق را رقم بزنیم و همانطور که می‌دانید همه چیز از یک دوئت و همخوانی مشترک با “مورات ککیلی” شروع شد.

وی در ادامه به گرفتن این مجوز در دوره مدیریت پیروز ارجمند، که به تازگی از مدیرکل دفتر موسیقی استعفا داده اشاره کرد و افزود: مدیریت هر دوره دفتر موسیقی روی اخذ یا لغو مجوز یک کنسرت تاثیرگذار است. فضاهای کلی سیاست گذاری موسیقی تغییر چندانی نمی‌کند و خط مشی‌ها مشخص است و همه ما می دانیم و این خطوط را می شناسیم. من دوست دارم از صمیم قلب بگویم که اتفاقا دفتر موسیقی بیشتر از بخش خصوصی از من حمایت کرده است. از سویی دیگر کسی نمی تواند دوره درخشان موسیقی ایران به مدیرت پیروز ارجمند را فراموش کند .

رسولزاده ادامه داد: وقتی کنسرت‌های من، خصوصا دو مرتبه ای که تلاش کردیم آقای ککیلی به ایران بیایند، به نقطه‌ای می‌رسید که لغو می‌شد دلیل واضحی به جز ناملایمات بخش خصوصی وجود نداشت. به عنوان مثال شخصی در دوره‌ای قصد داشته که کسی را به ایران بیاورد و موفق نشده زیرا دفتر موسیقی گفته که شئونات ایشان با فضای جامعه مناسب نیست. همان فرد از همین موضوع شکایت داشته و گفته دارید به این فرد مجوز می‌دهید اما به آن شخصی که من قصد داشتم به ایران بیاورم مجوز ندادید. اما انتخاب آقای ککیلی کاملا مطالعه شده بود. ایشان یک خواننده با اخلاق و متعهد و بسیار با سابقه خوب در حوزه کار خودش و رفتار اجتماعی‌اش است.

وی ادامه داد: من شخصا به روش ایشان در کنسرت گذاری علاقه مند بودم و آقای ککیلی با برگزاری کنسرت در مکان‌هایی که با شئونات اخلاقی مغایرت داشت، مخالف هستند. خود من هم شخصا دوست دارم و احساس می‌کنم که موسیقی، متن اصلی یک کنسرت است و باید حاشیه‌ها را کنار گذاشت. باید تک تک واژه‌ها در جان کسی که کنسرت یک خواننده را نظاره می کند، اثر داشته باشد. من با این موضوع که می‌گویند مخاطب موسیقی پاپ باید هیجانات خود را در سالن تخلیه کند مخالف هستم. من دوست دارم که مخاطب به سالن کنسرت بیاید و پر شود و برود. موسیقی این توانایی را دارد و می تواند پر از آموزه‌های اخلاقی باشد. به هرحال وظیفه من این بود که از پا ننشینم و این اتفاق خوب فرهنگی را به هر شکل رقم بزنم.

یکی دیگر از موارد طرح شده در جلسه هم مقوله ادامه دار بودن این حرکت و کنسرت بود که کامران رسول زاده اظهار داشت: این یک حرکتی است که تداوم آن در برنامه کاری من قرار دارد. واقعا خوشحال هستم که در دوره ریاست دکتر «پیروز ارجمند» توانستم این اتفاق را رقم بزنم و فیدبک‌های خوبی از دفتر موسیقی دریافت کردم. حمایت‌های آقای «محمدرضا خانزاده» از شرکت «اکسیر نوین» هم بسیار تاثیرگذار بود. این حرکت ادامه خواهد داشت و طرح مطالعاتی روی خوانندگانی که ظرفیت دوئت و اجرای مشترک دارند را پیش گرفته‌ایم. می توانم مژده بدهم که انشاالله اگر این برنامه با کمک شما موفق شود، قدم بعدی طراحی شده و می توانیم.»

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “کامران رسولزاده از کنسرت مشترکش با خواننده مطرح ترکیه ای گفت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید