آخرین خبر

برگزاری جشنوارە موسیقی هند و اروپایی در سنندج

به پیشنهاد انجمن موسیقی ایران، جشنوارە موسیقی هند و اروپایی در سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش آوای ایرانیان، جشنوارە موسیقی هند و اروپایی در سنندج برگزار می‌شود. این پیشنهاد را انجمن موسیقی ایران شعبە کردستان در دیدار با استاندار کردستان ارائە کرده است.

بهمن مرادنیا، استاندار کردستان در این دیدار بە غنای موسیقایی و پتانسیل‌های موجود در این حوزە اشارە و اظهار کرد: بی‌گمان برگزاری جشنوارە‌های موسیقی و دیگر مناسبت و برنامە‌های فرهنگی می‌تواند در معرفی استان و رونق اقتصاد هنر نقش ایفا کند.

وی با بیان اینکە هم اینک سنندج بە عنوان شهر خلاق موسیقی مطرح و زمینە‌های لازم برای تثبیت این مسئلە وجود دارد، تصریح کرد: ادارە کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و انجمن موسیقی زمینە برگزاری جشنوارە موسیقی هند و اروپایی و زمان اجرای مناسب آن را فراهم کنند.

مرادنیا توصیە کرد: سعی شود جشنوارە موسیقی هند و اروپایی کە کشورهایی زیادی نظیر ایران، هند، پاکستان، افغانستان، یونان و مناطق دیگر را شامل می‌شود بە نحو شایستە و با غنای هرچە بیشتر اجرایی و عملیاتی شود.

استاندار کردستان، خاطرنشان کرد: کردستان و شهر سنندج دارای پتانسیل و ظرفیت‌های فراوان در بخش موسیقی است و حتما این جشنوارە بە تثبیت سنندج بە عنوان شهر خلاق موسیقی کمک خواهد کرد.

بە گفتە اعضای انجمن موسیقی ایران شعبە کردستان تلاش خواهد شد جشنوارە موسیقی هند و اروپایی تا پایان سال برگزار شود.

 

 

منبع: خبرگزاری ایلنا

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “برگزاری جشنوارە موسیقی هند و اروپایی در سنندج”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید