آخرین خبر

«آن شب» مناسب اکران اینترنتی نیست/منتظر بازگشایی سینماها می‌مانیم

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آن شب» به کارگردانی کوروش آهاری تاکید کرد این فیلم به دلیل فضای حاکم بر آن باید در سالن سینما دیده شود و مناسب عرضه در وی‌اودی‌ها نیست.

محمد درمنش کارگردان و تهیه‌کننده سینما درباره برنامه‌ریزی برای اکران فیلم سینمایی «آن شب» به کارگردانی کوروش آهاری که در جشنواره سی‌وهشتم فیلم فجر رونمایی شد، گفت: ما نیز مانند دیگر صاحبان فیلم‌ها منتظر باز شدن سینماها هستیم تا بتوانیم برنامه‌ریزی مناسبی را برای اکران فیلم داشته باشیم.

وی بیان کرد: دوست داشتیم که این فیلم در جشنواره‌های بین‌المللی هم حضور داشته باشد اما با توجه به شیوع کرونا، تعدادی از جشنواره‌های سینمایی در جهان به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف شده است.

تهیه‌کننده «آن شب» بیان کرد: پیش از بوجود آمدن این شرایط اولویت اصلی نمایش «آن شب» در جشنواره‌های بین‌المللی بود اما در شرایطی فعلی باید منتظر بمانیم تا برای اکران فیلم تصمیم مناسبی بگیریم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تاکید کرد: نسخه‌ای که برای اکران عمومی در نظر گرفته شده است، همان نسخه اکران شده در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر است. البته این نسخه در بخش صدا تغییراتی داشته است.

این تهیه‌کننده سینما توضیح داد: این فیلم ۶ باند صدا دارد چرا که صدا در این فیلم ژانر وحشت، نقش مهمی را ایفا می‌کند، زمانی که «آن شب» در سینماهای جشنواره نمایش داده شد، احساس کردیم که سطح بعضی از باندها را باید بالا ببریم تا مخاطب صدا را بهتر بشنود.

درمنش در پایان درباره احتمال عرضه اینترنتی این فیلم در صورت ادامه یافتن تعطیلات سالن‌های سینما هم گفت: اگر این فیلم یک اثر ملودرام، اجتماعی یا کمدی بود حتما آن را در VOD‌ها نمایش می‌دادیم اما فیلم‌های ژانر وحشت مبتنی بر سالن تاریک و صدای مناسب تولید می‌شوند و به همین دلیل صبر می‌کنیم تا فیلم را برای مخاطب در سینماها اکران کنیم.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«آن شب» مناسب اکران اینترنتی نیست/منتظر بازگشایی سینماها می‌مانیم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید