آخرین خبر

تکذیب خبر انصراف محمد فیلی از بازی در «خروج»

تکذیب خبر انصراف محمد فیلی از بازی در «خروج»

به گزارش آوای ایرانیان، بازیگر فیلم «خروج» حاتمی‌کیا گفت: من خبر انصرافم از بازی در فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا را کاملاً تکذیب می‌کنم و هم اکنون همچنان در خدمت این پروژه بوده و آماده فعالیت هستم.

محمد فیلی درباره  انتشار اخباری مبنی بر انصرافش از بازی در فیلم سینمایی «خروج» گفت: من خبر انصرافم از بازی در فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا را کاملاً تکذیب می‌کنم و هم اکنون همچنان در خدمت این پروژه بوده و آماده فعالیت هستم.

وی در همین راستا ادامه داد: روزهای ابتدایی پیوستن به پروژه سینمایی خروج، گرما و سختی شرایط تولید این فیلم همچون رانندگی تراکتور باعث شد کمی برای بازی در این فیلم دو دل شوم اما هم اکنون و با توجه به خنک تر شدن هوا دیگر چنین احساسی ندارم.

بازیگر فیلم سینمایی «خروج» ساخت این فیلم را اتفاقی بزرگ اما سخت دانست و اضافه کرد: بدون شک این فیلم برای تمامی بازیگران اتفاق بسیار سختی خواهد بود، ما در شرایط دشواری کار می کنیم اما تمامی بازیگران با انرژی و تلاش فراوان پیش می روند.

وی در همین رابطه تاکید کرد: خبر انصرافم از فیلم خروج که دیروز منتشر شده، اتفاقی است که نزدیک به دو هفته پیش افتاد، اما بلافاصله من به پروژه بازگشتم و عدم حضورم منتفی شد. 

بازیگر سریال «مختارنامه» با اشاره به قرارگیری خود جلوی دوربین ابراهیم حاتمی کیا تصریح کرد: امروز راهی گچساران می شوم و به امید خدا برای نخستین بار جلوی دوربین ابراهیم حاتمی کیا قرار خواهم گرفت، این اتفاق یعنی بازی در فیلم حاتمی کیا در کنار بازیگرانی همچون فرامرز قریبیان، آتش تقی پور و سایر عزیزان برای من جای بسی خوشحالی دارد.

فیلی با اشاره به ایفای نقش با زبان بختیاری در فیلم خروج خاطرنشان کرد: من سابقه بازی در آثار تاریخی همچون روزی روزگاری را داشته ام اما بالاخره سنی از من گذشته و من هم اکنون در هفتاد سالگی قرار است پروژه خروج را بازی کنم، در این پروژه قرار است نقشم را با لهجه بختیاری ایفا کنم.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تکذیب خبر انصراف محمد فیلی از بازی در «خروج»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید