آخرین خبر

کوروش معظمی: ایده های بزرگی برای آینده دارم

کوروش معظمی خواننده پاپ از انتشار آهنگ‌های جدید بعد از ایام ماه محرم و صفر خبر داد.

به گزارش آوای ایرانیان، کوروش معظمی خواننده موسیقی پاپ که پیش از این تک آهنگ «آدم برفی» را منتشر کرده بود، به دنبال گرفتن مجوزهای وزارت ارشاد برای انتشار آهنگ‌های جدید خود است.

این خواننده درباره اولین آهنگ خود با نام «آدم برفی» گفت: استقبال مردم از تک آهنگ «آدم برفی» آنقدر خوب بود که انتظارش را نداشتم و از این بابت بسیار خوشحالم و این بهم انگیزه زیادی برای ادامه راه داد و ایده های بزرگی برای اینده دارم.

معظمی با اشاره به تولید آهنگ‌های جدید عنوان کرد: در ماه‌های آینده و بعد از اخذ مجوزها و طی شدن روند کاری برای بعد از ایام محرم و صفر برنامه پخش آهنگ‌های جدید شروع می‌شود.

وی ادامه داد: مدیریت هنری آهنگ‌های جدید به عهده دوست و همکار عزیزم وحید پویان است، تمام سعیمان این است ‌که با بهترین و متخصص ترین افراد همه چیز را‌ پیش ببریم. نمی‌خواهم فعلا خیلی به دور دست‌‌ها نگاه کنم درعوض تا جایی که توان دارم بهترین کاری که ‌می‌توانم را ارائه می‌دهم.

این خواننده جوان درباره شروع فعالیت در عرصه موسیقی توضیح داد: موسیقی را با سبک کلاسیک شروع کردم و ادامه دادم، سازهایی که می‌نوازم و آهنگ‌هایی که می‌سازم و کلا علاقه اصلی‌ام موسیقی کلاسیک است.

وی با اشاره به دلیل تولید موسیقی در سبک پاپ گفت: در کنار موسیقی کلاسیک همیشه به موسیقی پاپ هم علاقه داشتم چون حس می‌کنم با این سبک به خاطر ساده گرایی و عامیانه ‌تر بودنش بیشتر می‌شود به احساس خودم و مردم نزدیک شوم. موسیقی پاپ این روزها از دوران خوبی که داشته فاصله گرفته است، امیدوارم همراه با تمام افرادی که در این زمینه تلاش می‌کنند و کار خوب ارائه می‌دهند، خلاف جهت موسیقی مصرفی، بتوانیم این سبک را به روزهای خوبش برگردانیم.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “کوروش معظمی: ایده های بزرگی برای آینده دارم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید