آخرین خبر

فعالیت‌های انجمن حجتیه مستند شد/ رونمایی از «مقدس نما»

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی سفیر فیلم، مستند «مقدس‌نما» از جدیدترین تولیدات مرکز مستند سفیرفیلم، روز سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ در مجتمع شهدای سرچشمه تهران از ساعت ۱۹:۳۰ رونمایی و اکران خواهد شد.

این مستند به فعالیت‌های انجمن حجتیه از سال ۱۳۳۲ تا سال ۱۳۶۲ پرداخته و فراز و نشیب‌های تقابل این انجمن با انقلاب اسلامی و همراهی با رژیم شاه را به صورت زمان‌مند و تاریخی روایت کرده است.

«مقدس‌نما» به کارگردانی عباس کنعانی و تهیه کنندگی محمد نجفی تهیه شده و از خروجی‌های دوره آموزشی مرکز سفیرفیلم است. این فیلم در مدت زمان ۵۱ دقیقه تلاش کرده است روایتی کلی از این انجمن را به مخاطب عرضه کند.

مردادماه امسال چهلمین سالگرد تعطیلی ظاهری انجمن حجتیه پس از سخنرانی معروف حضرت امام (ره) در مردادماه ۱۳۶۲ است و به همین دلیل این مستند در مردادماه امسال رونمایی می‌شود.

امام (ره) در آن سخنرانی به سختی از انجمن حجتیه و فعالیت‌ها و جهان بینی آن انتقاد کردند و به همین دلیل انجمن رسماً در مردادماه ۱۳۶۲ تعطیلی فعالیت‌های خود را اعلام کرد اما طبق اسناد و شواهد هیچگاه تعطیل نشد و فعالیت‌های خود را به صورت مخفیانه و زیرزمینی ادامه داده است.

حضور در این مراسم برای علاقه‌مندان آزاد است و افراد علاقه‌مند می‌توانند با حضور در مجتمع سرچشمه واقع در چهارراه سرچشمه تهران در روز سه شنبه ۳۱ مردادماه، پس از نماز مغرب به تماشای این مستند بنشینند.

پس از اکران مستند، جلسه مناظره‌ای میان ۲ مهمان و کارشناس مراسم درباره اسلام سیاسی و غیر سیاسی برگزار خواهد شد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “فعالیت‌های انجمن حجتیه مستند شد/ رونمایی از «مقدس نما»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید