آخرین خبر

اجراهای رسمی ارکستر «آوای جزیره» شروع شد

پوستر

نخستین اجرای رسمی ارکستر «آوای جزیره» به خوانندگی حمید حامی دوم آذر در جزیره کیش روی صحنه می‌رود.

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی این برنامه، نخستین کنسرت رسمی ارکستر «آوای جزیره» به سرپرستی و آهنگسازی سهیل زمانیان در تاریخ دوم آذر در جزیره کیش برگزار خواهد شد و در این کنسرت مجید مظفری از بازیگران قدیمی و سرشناس کشور با دکلمه برخی آثار سهراب سپهری و نغمه مستشار نظامی، حضور خواهد داشت. حمید حامی نیز به عنوان خواننده این ارکستر را همراهی می‌کند.

این ارکستر در برنامه پیش رو در تلاش است تصویری جدید و جالب از موسیقی ارکسترال را با حضور بهترین نوازنده‌های ایرانی که سالها سابقه عضویت در ارکستر سمفونیک و ارکستر ملی ایران را دارند، خلق کند. برای رسیدن به این موضوع مدت زمان زیادی برای ساخت و تنظیم این آثار صرف شده است. همچنین برای اجرای این قطعات تدارک تمرین‌های متعددی در تهران و جزیره کیش در نظر گرفته شده است و ترکیب نوازنده‌های این ارکستر، ترکیبی از نوازنده‌های سرشناس ارکسترهای قدیمی و بنام ایران و برخی نوازنده‌های جزیره کیش است.

سهیل زمانیان آهنگساز و پیانیست سابقه برگزاری سمینارها و مسترکلاس‌های متعددی را در جزیره کیش دارد و پس از سالها مطالعه و تحقیق علمی درباره شیوه‌های صحیح تدریس پیانو کتاب «آموزش مقدماتی پیانُ» را منتشر کرد و سالهای زیادی است که در جزیره کیش به عنوان مدرس موسیقی و پیانو فعالیت دارد.

بلیت‌فروشی این اجرا در سایت «ایران کنسرت» آغازشده است و جزئیات این برنامه در گفت‌وگو با سرپرست گروه، مجید مظفری و حامی به همراه جزئیات رپرتوار برنامه و تصاویری از تمرین این گروه به زودی در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اجراهای رسمی ارکستر «آوای جزیره» شروع شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید