آخرین خبر

سقوط آزاد اثر مهران مدیری + عکس

آوای ایرانیان: براساس مقایسه فروش هفتگی فیلم‌ها، شاهد رشد فروش فیلم‌های اجتماعی نسبت به آثار کمدی بر پرده سینماها هستیم به طوری که فیلم جدید مهران مدیری با افت شدید فروش روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، فیلم سینمایی «ساعت ۵ عصر» ساخته مهران مدیری همچنان در صدر فروش هفتگی فیلم قرار گرفته و با فروش ۹۳۳,۴۰۸,۰۰۰ صدرنشین جدول فروش است . اما همین فیلم نسبت به هفته گذشته ۱٫۳۸۱٫۴۷۳٫۰۰۰ مواجه شد که نسبت به هفته گذشته فیلم با کاهش ۲۰۰ میلیون تومانی مواجه شد.

فیلم سینمایی «اکسیدان» با فروش ۶۸۹,۶۴۸,۰۰۰ مواجه شد و در رتبه دوم جدول فروش هفتگی قرار گرفت و این فیلم نسبت به هفته گذشته با افت مواجه شد. این فیلم در هفته گذشته با فروش ۸۳۶٫۰۲۶٫۰۰۰  مواجه بود که فیلم نسبت به هفته گذشته با افت نزدیک به ۲۰۰ میلیون مواجه شد.

اما نکته قابل توجه قرار گرفتن فیلم اجتماعی «سارا و آید» در رتبه سوم جدول فروش است. این فیلم با مضمون اجتماعی به فروش ۳۶۴,۰۵۶,۰۰۰ ظرف یک هفته نمایش رسید و رتبه سوم فروش هفتگی را به خود اختصاص داد  و جای «رگ خواب» را گرفت.

«نهنگ عنبر سلکشن رویا» همچنان در رتبه چهارم جدول قرار دارد و با فروش ۲۱۸,۳۸۳,۰۰۰ مواجه شد.

فیلم سینمایی «زادبوم» با فروش ۷۶,۲۵۸,۰۰۰ در رتبه نهم جدول فروش هفتگی و «فصل نرگس» با فروش ۳۰,۵۳۲,۰۰۰ در رتبه ۱۱ جدول فروش قرار گرفته است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سقوط آزاد اثر مهران مدیری + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید