آخرین خبر

«بگو بخند» تلاشی برای شناسایی استعدادهای جدید است

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، محسن برمهانی شب گذشته با حضور در پشت صحنه ضبط «بگوبخند» با اشاره به فضای بسیار خوب و پویایی گروه سازنده برنامه گفت: این برنامه توانسته به سهم خود به یکی از نیازها و انتظارات مخاطب از سیما که همان تولیدات طنز است پاسخ مناسب دهد و برای دقایقی در طول شب اوقات شادی را برای بینندگان رقم بزند.

معاون سیما با بیان اینکه مردم حوزه استندآپ کمدی را دوست دارند، بیان کرد: این برنامه در رشته‌های مختلفی همچون شعرخوانی، نمایش و استندآپ و … طراحی و بسط یافته و این حجم متنوع با این مقیاس ارزشمند است.

برمهانی با اشاره به حضور شرکت‌کنندگان از سراسر کشور در این برنامه ادامه داد: داوران و مجری برنامه هم درخشان جلوی دوربین ظاهر شده‌اند و البته این کار موفق حاصل حمایت و تلاش مدیران شبکه نسیم و زحمات تیم تولید است. «بگو بخند» حتماً از یک اتاق فکر مناسب و دارای ذهن‌های خلاق برخوردار بوده است.

وی این برنامه را مصداق عملی حمایت از استعدادهای جدید برشمرد و تصریح کرد: این مسابقه می‌تواند محفلی برای شناسایی هنرمندان جدید، موفق و با استعداد باشد تا در آینده نیز با تلویزیون همکاری کنند.

برمهانی یکی از اهداف بازدید از پشت صحنه برنامه‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی را در جریان قرار گرفتن مراحل تولید و همچنین عرض خداقوت به همکاران دغدغه‌مند عنوان کرد که برای جلب رضایت مخاطبان و تولید محصولات فرهنگی شبانه روز زحمت می‌کشند.

برمهانی در بازدید خود از پشت صحنه «بگو بخند» با حضور در اتاق فرمان برنامه از نزدیک به تماشای چند اجرا نیز نشست. معاون سیما همچنین با داوران و مجری این مسابقه گفت و گو کرد و به آنان خداقوت گفت.

«بگو بخند» به تهیه‌کنندگی مسعود شریعت‌نیا، حسین قاسمی، کارگردانی شهاب عباسی و اجرای عبدالله روا از آنتن شبکه نسیم پخش می‌شود.

داوران این برنامه «بیژن بنفشه خواه»، «نعیمه نظام دوست»، «هومن برق نورد» و «شهرام شکیبا» هستند که گروه‌های شرکت کننده از تمامی‌کشور را در عرصه‌های مختلف هنری در چهار مرحله رقابتی به داوری می‌گذارند.

در این بازدید محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم، لنگرودی مدیر تولید این شبکه و حمید خواجه نژاد مدیر روابط عمومی سیما نیز حضور داشتند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«بگو بخند» تلاشی برای شناسایی استعدادهای جدید است”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید