آخرین خبر

مسائل پیش روی ستاد شاهد و ایثارگر وزارت ارشاد بررسی شد

به گزارش آوای ایرانیان جلسه ستاد شاهد و ایثارگر وزارت فرهنگ با حضور محمود سالاری معاون امور هنری وزیر و رئیس ستاد، محمد علی فقیه مدیرکل دبیرخانه شورای عالی طرح و برنامه و دبیر ستاد برنامه ریزی شاهد و ایثارگر و علی تن مشاور وزیر و دبیر ستاد و شاهد ایثارگر وزارتخانه برگزار شد.

 

در این جلسه مهمترین مسائل پیش رو ستاد و برنامه‌های آتی آن در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بررسی شد.

 

فقیه به تبیین جایگاه قانونی اساسنامه طرح شاهد و ایثارگر، وظایف وزارتخانه در قبال این اساسنامه و همچنین اهمیت و الزامات قانونی اجرای آن در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران پرداخت و ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر و وزارت ارشاد راه اندازی شود.

 

در ادامه دکتر سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو ستاد برنامه ریزی شاهد و ایثارگر با استقبال از موارد مطروحه و همچنین ابراز تمایل برای همکاری هرچه بیشتر در این زمینه، به بیان راهکارها و ایده‌هایی از جمله حمایت از استارت آپ های فرهنگی پرداخت.

 

اساسنامه طرح شاهد و ایثارگر که در جلسه ۲۹۱ مورخ ۱۳۹۴/۹/۲۴ شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز مأمور تشکیل ستاد شاهد و ایثارگر با توجه به وظایف و مأموریت‌های سازمانی خود شده است.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مسائل پیش روی ستاد شاهد و ایثارگر وزارت ارشاد بررسی شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید