آخرین خبر

انتشار آلبوم‌ یغمایی به تعویق افتاد

خبرگزاری آوای ایرانیان: آلبوم «چمدون تو» یغمایی با وجود اعلام انتشار آن در مرداد‌ماه ولی به دلیل ایجاد وقفه‌ای در کار انتشار این آلبوم به شهریور ماه موکول خواهد شد.

به گزارش آوای ایرانیان، مهدی یغمایی در خصوص انتشار آلبوم جدید خود گفت: در برخی از سایتهای زمان انتشار این آلبوم مرداد‌ماه اعلام شده است ولی به دلیل ایجاد وقفه‌ای در کار انتشار این آلبوم به شهریور ماه موکول خواهد شد.

وی در ادامه افزود: این آلبوم دارای ۱۳ قطعه است که ۴ قطعه این آلبوم از آهنگ‌های قدیمی و ۹ قطعه آن کاملا جدید و متفاوت کار شده است.

یغمایی در خصوص اجرای کنسرت آینده خود گفت: این امکان وجود دارد تا قبل از ماه محرم و صفر در سالن نمایشگاه کنسرت داشته باشم.

وی در خصوص سبک و اجرای قطعه‌های این آلبوم افزود: در آلبوم «چمدون تو» برای اکثر سلیقه‌ها کار کرده‌ام و چندین قطعه نیز برای مخاطبین خاص خود به سبک غربی انجام داده‌ام. در سال ۹۰ تیتراژی برای برنامه «ماه عسل» اجرا کرده‌ام و شاید در سالهای آتی یکی از خوانندگان این برنامه باشم.

وی در خصوص نحوه تهیه آلبوم‌ها در ایران گفت: امیدوارم این فرهنگ ایجاد شود تا مخاطبین ما آلبوم اورجینال تهیه کنند در سراسر جهان قیمت آلبوم‌ها گران‌تر از ایران است ولی در ایران بهای آثار هنری بسیار کم است و با این حال مردم از تهیه آلبوم و آثار اورجینال امتناع می‌کنند و این کار هم بر صاحب اثر و هم بر فرهنگ اجتماع آسیب می‌رساند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “انتشار آلبوم‌ یغمایی به تعویق افتاد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید