آخرین خبر

بازیگر «حصارها» جایزه می‌گیرد

بازیگر «حصارها» جایزه می‌گیرد

به گزارش آوای ایرانیان، جشنواره فیلم رُم، جایزه یک عمر دستاورد هنری خود را به ویولا دیویس اعطا می‌کند.

ویولا دیویس، هنرپیشه دارنده جوایز اسکار در سینما، امی در تلویزیون و تونی در تئاتر، حالا در جشنواره فیلم رُم با جایزه یک عمر دستاورد هنری تقدیر می‌شود. دیویس همچنین در یکی از گفت‌وگوهای «برخورد نزدیک» شرکت خواهد کرد و در مورد کار خود با آنتونیو موندا رئیس جشنواره بحث و گفت‌وگو خواهد کرد.

موندا روز سه شنبه در بیانیه‌ای گفت: «ویولا دیویس یک بازیگر خارق‌العاده است که صداقت و شکوه را به هنر والای هنرپیشگی تبدیل کرده است. برای من و برای جشنواره فیلم رم افتخار بزرگی است که استعداد شگرف و نیز انسان‌دوستی عمیق این هنرمند را جشن بگیریم.»

دیویس نامزد سه بار نامزد اسکار شده و جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن اسکار را در سال ۲۰۱۷ را برای فیلم «حصارها» از آن خود کرد.

او همچنین برای بازی در «حصارها» و «شاه هدلی دوم»، جوایز تونی را به دست آورد و در سال ۲۰۱۵ به خاطر بازی در نقش آنالیس کیتینگ در فیلم چگونه از مجازات قتل فرار کنیم برنده جایزه امی نقش اصلی شد.

بیل ماری نیز پیش از دیویس به عنوان دیگر دریافت کننده جایزه یک عمر دستاورد هنری امسال اعلام شده بود.

این جشنواره همچنین اعلام کرد که فیلم سینمایی «بازگشت» از فیلمساز رُمی کریستینا کامنسینی به عنوان فیلم اکران مراسم اختتامیه خواهد بود. این فیلم داستان زنی ۴۰ ساله به نام آلیس است که پس از درگذشت پدرش، سرشار از غم و اندوه از آمریکا به زادگاهش ناپل بازمی‌گردد.

چهاردهمین جشنواره فیلم رم از ۱۷ تا ۲۷ اکتبر(۲۵ مهر تا ۵ آبان) برگزار خواهد شد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بازیگر «حصارها» جایزه می‌گیرد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید