آخرین خبر

آلبوم ˝دلبر طناز˝ با صدای سینا سرلک منتشر شد

خبرگزاری آوای ایرانیان: ˝دلبر طناز ˝ به آهنگسازی سیاوش آریامنش و خوانندگی سینا سرلک از سوی موسسه ˝راوی˝ تولید و منتشر شد.

به گزارش آوای ایرانیان، این آلبوم برگرفته از ۹ تراک (شیار) در مایه موسیقی اصیل ایرانی در نکوداشت استاد فرامرز پایور با اشعاری از حضرت سعدی تهیه و تنظیم شده است.

قطعات و آهنگ ترانه‌هایی چون: پیش‌درآمد / ساز و آواز درآمد، بیات راجه، فرود / سوز عشق / درآمد سنتور / چهارمضراب سنتور / مقدمه عشاق / پیوند / عشاق، قرچه، رضوی / دلبر طنازو رنگ است.

سیاووش آریامنش از شاگردان زنده‌یاد استاد پایور و استاد حسین دهلوی است. او در اجرای قطعات استاد پایور تسلط خاصی دارد و شیوه مضراب‌نوازی او را به خوبی رعایت می‌کند و در چارچوب این مکتب به آهنگسازی و تنظیم می‌پردازد و در حفظ اصول و قواعد استادش وفاداراست. این مجموعه سومین اثر پس از انتشار آلبوم‌های “به یاد استاد فرامرز پایور با صدای زنده‌یاد بهرام سارنگ” و “یادمان استاد فرامرز پایور با صدای سینا سرلک است.

آلبوم “دلبر طناز” در استودیو پژواک توسط مهدی اردستانی و علیرضا جواهری ضبط و میکس شده و با گرافیک علیرضا مهیجی آراسته شده و به مدیریت تولید موسسه تولید و نشر آثار موسیقایی “راوی” منتشر شده است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آلبوم ˝دلبر طناز˝ با صدای سینا سرلک منتشر شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید