آخرین خبر

همکاری با عوامل «کلوپ همسران»/ دومین آلبوم اسفند منتشر می‌شود

علی نعمتی نوازنده کم‌شنوای ساز ویولن که چندی پیش نخستین آلبوم رسمی خود با نام «جادوی نقره‌ای» را رونمایی کرد، از همکاری با فیلم سینمای«کلوپ همسران» و انتشار دومین آلبوم تک نوازی خود خبر داد.

به گزارش آوای ایرانیان، به نقل از مشاور رسانه‌ای این هنرمند، علی نعمتی نوازنده کم‌شنوای ساز ویولن که چندی پیش نخستین آلبوم رسمی خود با نام «جادوی نقره‌ای»  به آهنگسازی سید بهنام ابطحی را رونمایی کرد، از همکاری با فیلم سینمایی کلوپ همسران و انتشار دومین آلبوم تک نوازی خود خبر داد.

وی درباره نحوه انتشار دومین آلبوم خود بیان کرد: این آلبوم با نام «سکوت» دارای ۱۰ قطعه است که برخلاف نخستین آلبوم من خیلی گسترده و تکنیکال نیست چرا که آثار بر مبنای احساس نوشته شده است. در این آلبوم نیز با هنرمندانی چون بهنام ابطحی، بابک مافی، شاهین خسرو آبادی، پیام رفاهی همکاری داشته‌ام . این مجموعه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده اواخر امسال روانه بازار موسیقی کشور می‌شود.

نعمتی در ادامه از همکاری خود با فیلم سینمایی «کلوپ همسران» که این روزها در سینماهای کشور درحال اکران است خبر داد و گفت: در این فیلم به عنوان سولیست ویولن در موسیقی تیتراژ و متن فیلم همکاری داشته‌ام که قطعات به فراخور ژانر فیلم، آهنگ هایی ریتمیک با تمپوی پایین است.

این نوازنده درباره نخستین آلبوم تک‌نوازی خود توضیح داد: این آلبوم با آهنگسازی سید بهنام ابطحی با محوریت ساز ویولن در ژانرهای مختلف و متنوع که ترکیبی از موسیقی کلاسیک غربی و موسیقی پاپ ایرانی با بُن‌مایه‌هایی از موسیقی کلاسیک ایرانی ست با همراهی نوازندگان مطرحی همچون بابک ریاحی‌پور، میثم مروستی ، پدرام فریوسفی، هومن نامداری و آتنا اشتیاقی تولید و ارائه شده است. در تمامی مراحل ضبط بهنام ابطحی بر اجرای صحیح پارت‌ها تاکید بسیاری داشت و من تمامی کارها را ۴۴۰ بدون تغییر کوک نواختم که برخی از منتقدان بر اجرای صحیح تکنیک‌ها و فرم‌های موسیقایی همراه با احساس در نوازندگی ساز ویولن اشاره کردند.

در پیشینه فرهنگی هنری علی نعمتی آمده است: « علی نعمتی با وجود کم‌شنوایی از سال ۶۵ وارد عرصه موسیقی می‌شود و ساز تخصصی ویولن را به‌دلیل علاقه پدرش به این ساز و استاد پرویز یاحقی انتخاب می‌کند . او در محضر اساتیدی همچون محمد بهارلو، حمیدرضا فاضلی، محمدرضا اتابکی، علی اکبر رجب‌زاده، اسدالله ملک و پرویز یاحقی این ساز را فرا می‌گیرد و ردیف‌های موسیقی ایرانی را نیز به طور کامل می‌آموزد و از محضر استادان دیگری چون منصور نریمان، فرهنگ شریف و همایون خرم بهره‌مند می‌شود . نعمتی  در ادامه در بسیاری از مستر کلاس‌های نوازندگان شهیر اروپایی شرکت می‌کند تا به لهجه، توان و سبکی بدیع در ویلن‌نوازی می‌رسد. وی علاوه بر انتشار تک آهنگ‌ها و موزیک ویدیوهای در سبک‌ها و لهجه‌های متفاوت با برنامه تلویزیونی «ماه عسل» و «سه ستاره» به‌عنوان سولیست ویولن همکاری کرده است.»

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “همکاری با عوامل «کلوپ همسران»/ دومین آلبوم اسفند منتشر می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید