آخرین خبر

تحویل سال شبکه پنج با «پنج ستاره»/ «به خانه برمی‌گردیم» نوروزی شد

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی شبکه، برنامه تلویزیونی «پنج ستاره» ویژه تحویل سال با اجرای مصطفی امامی از شنبه ۲۷ اسفند تا دوشنبه ۲۹ اسفند روی آنتن شبکه تهران سیما می رود. این برنامه به تهیه کنندگی فرهاد مختاری شنبه و یکشنبه از ساعت ۲۰ تا ۲۴ پخش می شود و روز دوشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲ بامداد سه شنبه روی آنتن می رود.

این ویژه برنامه با اجرای ترانه های محلی با لباس های محلی و … قاب تصویر رنگارنگی از سرزمین زیبا و پهناورمان به مخاطبان هدیه می دهد. پرداختن به فرهنگ و هنر غنی ایرانیان، تاریخ و جغرافیای زیبای ایران زمین و … نیز از دیگر بخش های تماشایی پنج ستاره نوروزی است. همچنین به تصویر کشیدن جذابیت های گردشگری، اماکن دیدنی، فرهنگ، هنر و… شهر تهران از دیگر بخش های دیگر این برنامه است که با حضور مهمانان ویژه در ژانر های مختلف همراه خواهد بود.

«به خانه برمی‌گردیم» ویژه نوروز

پس از گذشت بیش از ۲۵ سال از عمر برنامه «به خانه برمی‌گردیم» این برنامه برای اولین بار در نوروز ۱۴۰۲ به صورت ویژه و با بخش های متفاوت روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

ویژه برنامه نوروزی «به خانه برمی‌گردیم» در نوروز ۱۴۰۲ از ساعت ۱۶:۳۰ به مدت ۵۵ دقیقه مهمان خانه مخاطبان خواهد شد تا با بخش های دیدنی و متفاوت لحظات خوشی را برای مردم رقم بزند.

یکی از بخش های نوستالژیک این ویژه برنامه حضور کارشناسان آشپزی است که در دهه های ۷۰ و ۸۰ با حضور در استودیو برنامه به خانه بر می گردیم به آموزش آشپزی می پرداختند و حالا پس از گذشت دو دهه به یاد سال های گذشته دوباره به این برنامه بازگشته اند.

«به خانه برمی‌گردیم» قصد دارد در ایام نوروز و دهه اول ماه مبارک رمضان با حضور کارشناسان آشپزی، نحوه طبخ انواع غذای اصیل ایرانی را آموزش دهد. آیتم پشت صحنه کارشناسان آشپزی، پخش تصاویر قدیمی برنامه، گفتگوی خودمانی مجریان با آنها از دیگر بخش های قسمت آشپزی خواهد بود.

اما در مهمانخانه ویژه برنامه نوروزی «به خانه برمی‌گردیم» میزبان ۱۳ تن از چهره های ماندگار پزشکی، ترین های عرصه پزشکی و فعالان این عرصه خواهیم بود تا علاوه بر آشنایی با زندگینامه و سبک زندگی آنان، خاطره گویی و… به پاس تلاش های خالصانه و اقدامات خیرخواهانه آنان در جهت بهبودی بیماران در اقصی نقاط کشور تجلیلی هم از طرف برنامه باشد.

یکی دیگر از بخش های این برنامه بخش ادبی و فرهنگی است که با حضور رسول نجفیان تولید شده است که در این بخش حکایات ناب، داستان های کوتاه اما غنی، نقالی، شعرخوانی و … را خواهیم شنید.

این برنامه روزهای اول تا سوم فروردین ماه با حضور مهمانان ویژه، خوانندگان و آیتم های شاد پخش خواهد شد و از روز چهارم فروردین نیز به استقبال ماه مبارک رمضان خواهد رفت.

ویژه برنامه «به خانه برمی‌گردیم» کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما است که به تهیه کنندگی زهرا خردمند نیک از یکم تا سیزدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ هر روز ساعت ۱۶:۳۰ روی آنتن شبکه تهران می رود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تحویل سال شبکه پنج با «پنج ستاره»/ «به خانه برمی‌گردیم» نوروزی شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید