آخرین خبر

«شونه جاده» آماده نمایش شد/ قصه زندگی ۲ زوج جوان

به گزارش اوای ایرانیان به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم کوتاه «شونه جاده» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی بردیا قاسمعلی و نویسندگی ساجده شمس آماده نمایش شد و به تازگی پخش بین‌المللی آن در کشورهای خارجی آغاز شده و همچنین برای حضور در چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران ثبت‌نام کرده است.

«شونه جاده» که درامی اجتماعی است، قصه زندگی ۲ زوج را روایت می‌کند که در سفر به شمال به علت حوادثی دچار آشفتگی جبران‌ناپذیری می‌شوند.

این اثر که پخش بین‌الملل آن برعهده شرکت فرست اسکرین به مدیریت مهدی مهایی است، تاکنون در جشنواره آنلاین فیلم DMOFF آمریکا و هشتمین دوره جشنواره انجمن هنرمندان نیویورک حضور و نمایش داشته است.

فاطمه شمس، خسرو شیری، فرانک جواهری و حمیدرضا ترکاشوند بازیگران «شونه جاده» هستند.

دیگر عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از؛ تصویربردار و تدوینگر: بردیا قاسمعلی، سرمایه‌گذار: علی خوبانی، مشاور و دستیار کارگردان: میلاد آقازاده، طراح صحنه و لباس: ساجده شمس، گریم: رها غلامی و حامد کریمی، صدابردار: امیرحسین جلالی، صداگذار: مهرداد جلوخانی، موسیقی: پوریا حیدری، گرافیک تیزر: نیما قاسمعلی، ترجمه: هستیا قاسمعلی، دستیاران تصویر: سینا حسینی و سحر شکرالله‌زاده، دستیار صحنه و لباس: مینا معتکف‌فر، عکاس پشت‌صحنه: علی شمس و تدارکات و تولید: ابوالفضل طهماسبی.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«شونه جاده» آماده نمایش شد/ قصه زندگی ۲ زوج جوان”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید