آخرین خبر

موسیقی فیلم «زنبور کارگر» نوشته شد/ همکاری با افشاریان در تئاتر

به گزارش آوای ایرانیان، کی از آهنگسازان حوزه سینما و تئاتر در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی از آهنگسازی یک فیلم سینمایی و آهنگسازی یک اثر نمایشی به کارگردانی سجاد افشاریان خبر داد.

نیکان ابراهیمی آهنگساز و نوازنده پیانو در توضیح تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود در عرصه سینما و تئاتر بیان کرد: این روزها مشغول تجربه فضاهای جدیدی هستم که عمده آن معطوف به ساخت آثار موسیقایی همراه با تصویر است. در این راستا به تازگی کار آهنگسازی فیلم سینمایی «زنبور کارگر» به نویسندگی سعید نعمت‌الله و کارگردانی افشین صادقی را آغاز کردم. در این فیلم حمید فرخ‌نژاد، سعید آقاخانی و پگاه آهنگرانی به عنوان بازیگر حضور دارند.

وی ادامه داد: همزمان با ساخت موسیقی این فیلم برای سجاد افشاریان هم موسیقی نمایش «هرکسی یا روز می‌میرد یا شب، من شبانه‌روز» را ساختم. این نمایش از شهریورماه در مجموعه تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته و خوشبختانه با استقبال مخاطبان نیز مواجه شده است.

ابراهیمی درباره فعالیت‌های دیگر خود بیان کرد: طی سال‌های گذشته با خوانندگانی چون رضا صادقی و قاسم افشار همکاری‌های مستمری داشتم که خوشبختانه این همکاری برای ما نتایج خوبی را به همراه داشته است. البته در این راستا در حال ساخت موسیقی برای چند خواننده جوان هم هستم که به تازگی در عرصه‌های حرفه‌ای موسیقی حضور پیدا کرده‌اند. البته نحوه همکاری من با این هنرمندان در قالبی است که طی روزهای آینده به صورت جزیی‌تر اطلاع رسانی می‌شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “موسیقی فیلم «زنبور کارگر» نوشته شد/ همکاری با افشاریان در تئاتر”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید