آخرین خبر

پینوکیو از امروز در فرهنگسرای نیاوران منتظر کودکان است

پینوکیو از امروز در فرهنگسرای نیاوران منتظر کودکان است

به گزارش آوای ایرانیان، نمایش کودک «پینوکیو، چوپان دروغگو» به کارگردانی امیررضا توکلی و نویسندگی کیومرث قنبری‎آذر از ۲۱ مهر در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‎رود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران، نمایش کودک پینوکیو، چوپان دروغگو به کارگردانی امیررضا توکلی و نویسندگی کیومرث قنبری‎آذر از امروز (۲۱ مهر ) در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‎رود.

پینوکیو سال‌هاست از دروغگویی دست کشیده و مسئولیت چوپانی گوسفندهای دهکده را به ‌عهده گرفته است. روباه مکّار و گربه نره، با حقّه‌ای او را فریب داده و با وادار کردن او به دروغگویی، گوسفندهای دهکده را می‌دزدند. پینوکیو، به اشتباه خود پی می‎برد و با کمک پدر ژپتو و پری آبی‌مو، سعی می‌کند گوسفندها را پیدا کند و روباه مکّار و گربه نره را به ‌سزای کار زشتشان‌ برساند.

عوامل نمایش پینوکیو، چوپان دروغگو عبارتند از: امیررضا توکلی (کارگردان و آهنگساز)،  مسعود مهرابی (مشاور کارگردان)،  کیومرث قنبری‎آذر (نویسنده)،  سپیده دبیری (ترانه‎سرا)، حسین تبریزی (طراح گریم)،مهتاب لشگری (مجری گریم)،  ژاله کاظمی(طراح لباس)،  کتایون همتی (اجرای لباس)، لیلا زمانی (دکور) فرزانه تجری(طراح پوستر).

در این نمایش همچنین ابوالفضل رحیم‎زاده، ریحانه فلاح، مانی اسکندری، حمید ندیمی، مژگان جعفری و امیررضا توکلی به ایفای نقش می‌‏پردازند.

نمایش کودک پینوکیو، چوپان دروغگو از ۲۱ مهر تا ۳۰ آبان همه روزه به جز شنبه‎ها و سه‎شنبه‎ها ساعت ۱۷:۳۰ در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‎رود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پینوکیو از امروز در فرهنگسرای نیاوران منتظر کودکان است”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید