آخرین خبر

گزارش آماری تماشاخانه‌ ایرانشهر منتشر شد/ میزبانی از ۱۴هزار مخاطب

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر، آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های «نویسنده مرده است»، «آخرین سه‌شنبه سال»، «چه» و «ط …» که از ابتدای تیر تا بیستم مرداد ۱۴۰۲ در سالن‌های سمندریان و ناظرزاده‌ کرمانی به صحنه رفتند، مشخص شد.

نمایش «نویسنده مرده است» به کارگردانی بهنام شرفی که از تاریخ ۱۲ تیر تا ۲۰ مرداد در سالن ناظرزاده کرمانی با ظرفیت ۲۱۲ صندلی و قیمت بلیت ۱۷۰ و ۱۵۰ هزار تومان به صحنه رفته است؛ با ۳۱ اجرا و میزبانی از ۴۷۲۷ تماشاگر، به فروشی معادل ۶۴۹.۵۳۵.۰۰۰ تومان دست پیدا کرده است.

نمایش «آخرین سه‌شنبه سال» به کارگردانی الهام شعبانی نیز که از ۱۴ تیر در سالن ناظرزاده کرمانی به صحنه رفته است؛ با قیمت بلیت ۱۷۰ و ۱۴۰ هزار تومان و ۳۱ اجرا تا تاریخ ۲۴ مرداد توانست با میزبانی از ۳۴۸۷ تماشاگر به فروش ۴۱۳.۱۳۶.۵۰۰ تومان دست پیدا کند.

نمایش «چه» به کارگردانی مهران رنجبر از تاریخ ۱۲ تیر و طی ۳۱ اجرا تا تاریخ ۲۰ مرداد در سالن سمندریان با ظرفیت ۱۸۴ صندلی و قیمت بلیت ۱۵۰ و ۱۲۰ هزار تومان با میزبانی از ۳۶۳۸ تماشاگر فروشی معادل ۴۰۴.۱۱۰.۰۰۰ تومان داشته است.

نمایش «ط…» به کارگردانی مجید رحمتی که از روز ۱۳ تیر در سالن سمندریان با ظرفیت ۱۵۰ صندلی به صحنه رفت؛ با ۳۰ اجرا تا تاریخ ۲۰ مرداد توانست با میزبانی از ۲۷۹۹ تماشاگر به فروشی معادل ۲۵۶.۹۲۰.۰۰۰ تومان دست پیدا کند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “گزارش آماری تماشاخانه‌ ایرانشهر منتشر شد/ میزبانی از ۱۴هزار مخاطب”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید