آخرین خبر

امین بانی به «تالار وحدت» می‌رود/ اجرای آثار جدید

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی پروژه، جدیدترین کنسرت امین بانی در شرایطی این بار در تالار وحدت تهران روی صحنه می‌رود که این خواننده آخرین اجرای خود را در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ در برج میلاد روی صحنه برده بود.

وی در تجربه‌ای جدید قرار است با گلچینی از آثار قبلی و اجرای قطعات جدیدش در تهران میزبان مخاطبانش باشد.

این خواننده تصمیم گرفته با گروه جدید در تالار وحدت روی صحنه برود که امیر توسلی رهبری ارکستر این خواننده را بر عهده دارد.

خواننده فیلم «شبی که ماه کامل شد»، در ادامه مسیر کار خود در موسیقی پاپ ایران، جدیدترین آثار خود را در ماه‌های اخیر تولید کرده است که در این بین تک آهنگ «نفس بکش» را با موسیقی علیرضا افکاری، ترانه حسین غیاثی و تنظیم امیر توسلی منتشر و این اثر به عنوان تیتراژ سریال «آنتن» انتخاب و پخش شد.

امین بانی شهرت و همه‌گیری آثارش را با سریال «شهرزاد» تجربه کرد و این سریال باعث شد این خواننده با سرعت بیشتری مسیر موفقیت و شهرت را طی کند.

این خواننده درباره اجرای جدید خود در تالار وحدت معتقد است: این سالن همیشه برای من یادآور نام‌های بزرگی از موسیقی ایران بوده و اجرا در این سالن قطعاً برای من خوشایند است. همه تلاشم این است که بتوانم در بهترین شرایط و کیفیت بالا این کنسرت خاص را روی صحنه ببرم.

این کنسرت به تهیه‌کنندگی علی حق‌شناس در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت و بلیت فروشی آن از روز گذشته آغاز شده است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “امین بانی به «تالار وحدت» می‌رود/ اجرای آثار جدید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید