آخرین خبر

جزییات هفتمین جلسه شورای اجرایی جشنواره موسیقی نواحی اعلام شد

جزییات هفتمین جلسه شورای اجرایی جشنواره موسیقی نواحی اعلام شد

هفتمین جلسه شورای اجرایی جشنواره موسیقی نواحی ایران عصر دوشنبه بیست و دوم مهرماه در محل دفتر موسیقی برگزار شد.

به گزارش آوای ایرانیان، به نقل از  ستاد خبری دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، هفتمین جلسه شورای اجرایی جشنواره موسیقی نواحی ایران عصر دوشنبه بیست و دوم مهرماه در محل دفتر موسیقی برگزار شد. این جلسه با حضور محمد اله­یاری فومنی رئیس جشنواره، احمد صدری دبیر جشنواره، علی ثابت­ نیا مدیرعامل انجمن موسیقی ایران، محمدی معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، یاسایی مسئول انجمن موسیقی استان کرمان و سایر اعضا برگزار شد.

در این جلسه هریک از اعضا ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت های اجرایی در هر کمیته، مقرر شد با توجه به اتمام تاریخ ارسال آثار به دبیرخانه، دبیر جشنواره با هماهنگی هیأت انتخاب، نسبت به بررسی و معرفی آثار راه یافته به مرحله نهایی اقدام کند.

همچنین مسئول انجمن موسیقی استان هم به عنوان مسئول ستاد برگزاری جشنواره، گزارشی از روند فعالیت های انجام شده از جمله، هماهنگی کامل برای اسکان مهمانان، برگزاری نمایشگاه عکس، نمایشگاه ساز و فروش آثار و کتب مرتبط با جشنواره ارائه داد.

دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران از تاریخ ۱۶ تا ۱۹ آبان ماه در شهر کرمان و در گستره ملی به صورت غیررقابتی برگزار خواهد ‌شد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “جزییات هفتمین جلسه شورای اجرایی جشنواره موسیقی نواحی اعلام شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید