آخرین خبر

رونمایی از کتاب «بهشتی به‌نام ایران» در نمایشگاه فرانکفورت

رونمایی از کتاب «بهشتی به‌نام ایران» در نمایشگاه فرانکفورت

به گزارش آوای ایرانیان، همزمان با برپایی نمایشگاه کتاب فرانکفورت، جلد چهارم کتاب «بهشتی به نام ایران» با موضوع جاذبه‌های فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی ایران رونمایی می‌شود.

جلد چهارم کتاب «بهشتی به نام ایران» با موضوع جاذبه‌های فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایران با حمایت و مشارکت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه فرهنگی اکو، کرسی تاریخ طب سنتی یونسکو در ایران، بنیاد ایران‌شناسی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، طراحی و منتشرشده است.

این کتاب که به‌نوعی شناسنامه ایران در امور فرهنگی، معماری، گردشگری و سوغات ملی فرهنگی ایران محسوب می‌شود، در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مورد استقبال کشورهای زیادی قرار گرفت.

براساس اعلام سه شنبه شب میراث‌آریا، این اثر در مهم‌ترین و بزرگ‌ترین نمایشگاه کتاب دنیا عرضه و طی آیینی با حضور نمایندگان سازمان‌های ملی و بین‌المللی حامی در غرفه ملی ایران رونمایی و به بازار جهانی عرضه می‌شود.

 این نمایشگاه در روزهای ۲۴ تا ۲۸ مهر ۱۳۹۸  (۱۶ تا ۲۰ اکتبر۲۰۱۹) در کشور آلمان برگزار خواهد شد.

نمایشگاه کتاب فرانکفورت

جمهوری اسلامی ایران با یکهزار و ۴۹۴ عنوان کتاب در این نمایشگاه حضور می یابد. هفتادویکمین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت سه شنبه (۲۳مهر ۹۸) افتتاح و چهارشنبه فعالیت خود را آغاز می کند.

میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کتاب فرانکفورت، نروژ است، کشوری که نسبت به سایر کشورهای اروپایی از آمار کتاب‌خوانی بالاتری برخوردار است و تاکنون سه بار برنده جایزه نوبل ادبیات شده است.

نمایشگاه فرانکفورت به عنوان یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب در دنیا همواره بستر مناسبی برای معاملات بازرگانی و تبادل تجربه‌ها و دست‌آوردهای حوزه صنعت نشر در دنیا است.

رونمایی از ترجمه ۱۴ عنوان از کتاب‌های ایرانی به زبان ترکی استانبولی (طرح گرنت)، رونمایی از ترجمه حافظ با ترجمه آنشلاورنر، رونمایی از کتاب‌های «اسلام به آلمان تعلق دارد!» و «کتاب انسان ۲۵۰ ساله» شامل منتخب بیانات مقام معظم رهبری درباره امامان شیعه، ، رونمایی از کتاب میراث فرهنگی یزد به زبان آلمانی، رونمایی از تقویم یزد در سال ۲۰۲۰، رونمایی از نسخه صوتی ۵۰ غزل حافظ به زبان فارسی و مجاری، رونمایی از کتاب مصور یزد و یاسبرین ( خواهرخوانده یزد در مجارستان)، رونمایی از کتاب خردنامه فارسی، اجرای برنامه روز ادبیات کودک، نشست تصویرسازی کتاب کودک در اروپا، و رونمایی از کتاب «سردار بی‌بی مریم بختیاری» ترجمه شده به زبان انگلیسی از دیگر فعالیت‌ها و برنامه‌های حضور ایران در این دوره از نمایشگاه عنوان شده است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “رونمایی از کتاب «بهشتی به‌نام ایران» در نمایشگاه فرانکفورت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید