آخرین خبر

تماشای نقاشی‌های کودکان در گالری شروه

گالری شروه میزبان نقاشی‌های ۲۵ کودک شد.

تماشای نقاشی‌های کودکان در گالری شروه

به گزارش آوای ایرانیان، نمایشگاه نقاشی کودکان در گالری عربعلی شروه با هدف توجه و تاکید بر جنبه‌های احساسی کودکان، روز گذشته (جمعه ۲۶ مهر) افتتاح شد.

در این نمایشگاه، ۲۵ کودک نقاش با ۴۵ اثر با حضور هنرمندانی همچون حمید حامی، کیوان عسگری، رضا هدایت، پروانه قاسمی و … افتتاح شد.

در آیین گشایش این نمایشگاه، کیوان عسگری عکاس و نقاش گفت: هر بار که به نماشگاه کودکان می‌روم خیلی نسبت به انسان، هنر و فرهنگ امیدوار می‌شوم. مهم این است که کودک از طریق فعالیت‌های هنری انسان بودن را یاد بگیرد و به جلوه‌های لازم زندگی کردن دست پیدا کند.

وی گفت: هنر برای کودک اهمیت دارد چون می‌تواند خودش را باز تولید کند. وجودش را و درونش را دوباره سازی کند و به جای اینکه احساسش را بدون پردازش به دیگران نشان دهد، اول به خود نشان می‌دهد و این خیلی مهم است.

رضا هدایت هنرمند و مدرس نقاشی هم ضمن تبریک به کودکان بیان کرد: نقاشی کردن برای بچه‌ها بازی است، یک بازی که سرنوشت آن ها را می‌سازد.

وی افزود: ما بزرگ تر ها قرار نیست که بچه‌ها را نقاش کنیم. قرار است به آنها اعتماد به نفس بدهیم. قرار است به بچه‌ها زندگی بدهیم. من خواهشی که از والدین دارم این است که زیاد سر به سر بچه‌ها نگذارند. وسیله‌های نقاشی را در اختیارشان قرار دهند و هیچ دخالتی نکنند. هیچ پرسشی نکنند. فقط نگاه کنند؛ مثل خودشان.

باران آرمان، ایرن اسدزاده، پندار افتخاری، آتنا افخمی، سروشا امین زاده، سامیار اهلبوب، عطرین ایزدی، آناهیتا باقی، رها بهرامی، آنیتا چمانچی، آبتین حجازی، غزل خدابخشی، هستی سپاسی، محیا شمسایی، شاینا شیروانیان، عرفان طاقه چیان، ترنم عسگری فر، سامیار قنبرپور، ریحانه کاظم زاده، اردلان کیخسروی، یاس سادات مجابی، باراد معمار کرمانی، باران واثقی، هانا هدایت و ستاره هنرمند کودکانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه حضور دارد.

نمایشگاه نقاشی کودکان از ۲۶ مهرماه تا ۲ آبان ماه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در گالری شروه به نشانی میدان فاطمی، میدان گلها، خیابان کاج جنوبی، کوچه سوم پلاک ۱۲ واحد ۲ برپاست.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تماشای نقاشی‌های کودکان در گالری شروه”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید