آخرین خبر

فیلمساز اسپانیایی در مادرید تجلیل می‌شود/قدردانی از شاگرد دل‌تورو

به گزارش  آوای ایرانیان  به نقل از ددلاین، انجمن تصویر متحرک از جی.ای.بایونا فیلمساز، با اهدای جایزه خلاقیت در مراسمی که ماه ژوئن در مادرید برگزار می‌شود، تجلیل می‌کند.

جدیدترین فیلم این فیلمساز «جامعه برف» است که نامزد بهترین فیلم بلند بین‌المللی و گریم اسکار شده است. از دیگر آثار این فیلمساز می‌توان به «دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی»، «غیرممکن» و «هیولا فرا می‌خواند» اشاره کرد.

به گفته این انجمن، این جایزه به فردی اهدا می‌شود که با نمایش حرفه‌ای و درخشان هنر خود در پشت دوربین، فرهنگ را متحول کرده، به آن شکل داده است و به مخاطبان کمک می‌کند دنیا را به شیوه‌های جدید و متفاوت ببینند.

چارلز ریوکین مدیر عامل این انجمن، در بیانیه‌ای گفت که کار بایونا مرزهای داستان‌گویی را پیش ‌برده و انعطاف‌پذیری روح انسان را تجلیل می‌کند؛ از همین رو این جایزه از بایونا برای تجسم بهترین‌های جامعه خلاق جهانی قدردانی می‌کند.

از برندگان پیشین این جایزه می‌توان به نیکیاتو جوسو و جینا پرینس-بایتوود اشاره کرد.

خوان آنتونیو بایونا کارگردان، تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس اهل اسپانیا است. وی که از شاگردان گی‌یرمو دل تورو است و فیلم‌هایش حال و هوای فانتزی تاریک دل تورو را دارد، از سال ۱۹۹۹ تاکنون مشغول فعالیت بوده‌ ‌است.

انجمن تصویر متحرک (MPA) به عنوان صدای پیشرو و مدافع صنعت فیلم متحرک، ویدیوی خانگی و تلویزیون عمل می‌کند و استودیوهای عضو آن عبارتند از نتفلیکس، پارامونت گلوبال، سونی پیکچرز، یونیورسال استودیو، استودیو والت دیزنی، و برادران وارنر دیسکاوری.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “فیلمساز اسپانیایی در مادرید تجلیل می‌شود/قدردانی از شاگرد دل‌تورو”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید