آخرین خبر

دعوت از هنرمندان ایرانی برای شرکت در جشنواره جهانی موسیقی سنتی

«world folk vision»، یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی جهانی با توجه به انتشار ویروس کرونا بصورت مجازی برگزار می شود و داوطلبان می توانند درخواستِ شرکت داده و ویدیوهای خود را ارسال نمایند.

فراخوان جشنواره جهانی موسیقی سنتی «world folk vision» به عنوان بزرگترین رویداد مجازی فرهنگی منتشر شد.

به گزارش آوای ایرانیان و به نقل از خانه موسیقی، «world folk vision» به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی جهانی با توجه به انتشار ویروس کرونا بصورت مجازی برگزار می شود و علاقمندان برای شرکت در این رویداد می توانند درخواست برای شرکت و ویدیوهای خود را ارسال نمایند.

این فستیوال در سه شاخه موسیقی، آواز و رقص برگزار خواهد شد و در هر شاخه یک برنده معرفی می شود.

انتخاب برندگان بر اساس رای گیری آنلاین عمومی و هیئت داوران بر اساس ویدیو های ارسال شده انجام می گیرد و شرکت کنندگان از پرداخت هرگونه وجهی برای شرکت معاف هستند.

شرکت کنندگان ۱ تا ۲۹ می برای ثبت نام در این فستیوال فرصت دارند و از ۱۰ تا ۳۰ می صلاحیت اولیه شرکت کنندگان در فستیوال بررسی می شود و ۳۱ می اسامی راه یافتگان اولیه مشخص می گردد. از ۱ تا ۱۵ ژوئن رای گیری عمومی برای انتخاب فینالیست ها برگزار می شود و ۱۶ ژوئن رای گیری هیئت داوران انجام می شود.

۱۷ ژوئن اسامی فینالیست ها ی فستیوال مشخص می شود و از ۱۸ تا ۲۸ ژوئن رای گیری عمومی برای فینالیست ها خواهد بود. رای گیری داوران برای انتخاب برنده میان فینالیست ها هم ۱۹ ژوئن برگزار می شود. اول جولای نیز اسامی برندگان این فستیوال مشخص می شود.

اعضای هیئت داوران فستیوال ۱۱ نفرند که یک هفته مانده به آغاز رای گیری اسامی آنها اعلام خواهد شد.

اگر شرایط برای اجرا در ماه های نوامبر و دسامبر مهیا باشد کنسرت باشکوه، نمایش و مراسم اهدای جوایز برگزار می گردد در غیر این صورت به زمان دیگری موکول می شود. همه شرکت کنندگان می توانند در کنسرت با شکوه این مراسم شرکت کنند و همه هزینه های سفر و … توسط کمیته برگزاری و اسپانسر پرداخت می شود.

در ثبت نام آنلاین مواردی از قبیل اطلاعات شخصی، تلفن، ایمیل، آدرس شبکه های اجتماعی، لینک ویدیو ها در سایت یوتویوب و بیوگرافی کامل شرکتکنندگان باید ثبت شود.

سن شرکت کنندگان در این رویداد فرهنگی باید حد اقل ۱۶ سال باشد. مدت زمان ویدیوهای ارسالی برای این فستیوال باید کمتر ۴ دقیقه باشد و برای گروه های موسیقی، سرپرست این گروه ها می توانند درخواست شرکت در فستیوال را ارسال نمایند.

استانداردهای تکنیکی ویدیو نیز باید در ارسال ویدیو ها حفظ شود و درخواست کنندگان موظفند حقوق مربوط به کپی رایت را رعایت نمایند.

علاقمندان برای کسب اطلاع بیشتر میتوانند به سایت رسمی فستیوال http://www.worldfolk.vision مراجعه نمایند و همچنین درخواست های خود را به ایمیل رسمی فستیوال info@worldfolk.vision ارسال نمایند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “دعوت از هنرمندان ایرانی برای شرکت در جشنواره جهانی موسیقی سنتی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید