آخرین خبر

بسته ویژه سوره تدارک دیده شد/ پخش نسخه مرمت‌شده آثار ماندگار

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی سوره، همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس، نسخه اصلاح و مرمت شده آثار منتخب و ماندگار دفاع مقدسی تاریخ سینمای حوزه هنری روی آنتن رسانه ملی می‌رود.

 

این بسته ویژه آثار منتخب که شامل فیلم‌های سینمایی «شیدا»، «حمله به اچ٣»، «خداحافظ رفیق»، «فرزند خاک»، «سجاده آتش» و «بیدمجنون»، «زخم شانه حوا» و کمیک استریپ «نام‌ها» می‌شود، در طول یک هفته آینده به مرور از شبکه های مختلف تلویزیون پخش خواهند شد.

 

نسخه مرمت شده و با کیفیت HD این فیلم‌ها از گنجینه آثار دهه شصت سازمان سینمایی سوره، با همراهی شبکه آی فیلم آماده‌سازی شده‌اند.

 

بر همین اساس فیلم سینمایی «حمله به اچ٣» شنبه ۱ مهر ساعت ۲۲ از شبکه آی فیلم روی آنتن می‌رود و تکرار آن نیز یکشنبه ساعت ۱۴ پخش خواهد شد. این فیلم به کارگردانی شهریار بحرانی در سال ۱۳۷۳ و توسط حوزه هنری ساخته شده است.

 

همچنین کمیک استریپ «نام‌ها» نیز از جمعه ۳۱ شهریور هرروز ساعت ۱۹:۵۰ روی آنتن شبکه دو رفته است. مجموعه انیمیشن «نام‌ها» به کارگردانی رضا میرکریمی که با فرم کمیک‌موشن ساخته شده است، در چهار اپیزود متفاوت به روایت زندگی چهار قهرمان دفاع مقدس، «شهید عباس دوران»، «شهید مهدی باکری»، «شهید مصطفی چمران» و «شهید حسن باقری» می‌پردازد.

 

فیلم سینمایی «فرزند خاک» نیز پنجشنبه ۶ مهرماه از شبکه آموزش روی آنتن خواهد رفت. این فیلم به کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر محصول سال ۱۳۸۶ است و بازیگرانی چون شبنم مقدمی و مهتاب نصیر پور در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

 

فیلم سینمایی «شیدا» نیز پنجشنبه ۶ مهرماه ساعت ۱۰ صبح روی آنتن شبکه ۳ سیما خواهد رفت. این فیلم به کارگردانی کمال تبریزی در سال ۱۳۷۷ توسط حوزه هنری ساخته شده است و بازیگرانی چون لیلا حاتمی، پارسا پیروزفر و … در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

 

همچنین فیلم های سینمایی «خداحافظ رفیق»، «سجاده آتش»، «بید مجنون» و «زخم شانه حوا» نیز قرار است طی روزهای آینده روی آنتن تلویزیون رفته و ساعت دقیق پخش به زودی اعلام خواهد شد.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بسته ویژه سوره تدارک دیده شد/ پخش نسخه مرمت‌شده آثار ماندگار”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید