آخرین خبر

آدام سندلر تور کمدی برگزار می‌کند/ بیایید کمی خوش بگذرانیم

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از هالیوود ریپورتر، آدام سندلر یک تور کمدی برگزار می‌کند که ۲۵ شهر را دربرمی گیرد و از ۱۲ اکتبر در ونکوور آغاز می‌شود و آخرین برنامه آن ۱۲ دسامبر در دنور است.

این تور جدید به دنبال اجرای برنامه‌های پخش زنده آدام سندلر که اوایل سال ۲۰۲۳ به پایان رسید، شکل می‌گیرد.

خود این کمدین برای توضیح این خبر با به اشتراک گذاشتن یک ویدیوی تبلیغاتی برای این برنامه‌ها، درباره آن چنین نوشت: بیایید کمی خوش بگذرانیم.

در ماه‌های اخیر سندلر پروژه‌های زیادی در دست داشته که بازی در کنار جنیفر آنیستون در فیلم «راز قتل ۲ » نتفلیکس که ماه مارس منتشر شد، از جمله آنها بوده است. به تازگی هم او همراه دخترانش سانی و سادی و همسرش جکی سندلر، در یک کمدی برای نوجوانان با عنوان «تو خیلی هم به مراسم تکلیف من دعوت نشده‌ای» که ماه پیش در نتفلیکس پخش شد دیده شد. این فیلم کمدی امتیاز ۹۲ درصد سایت روتن تومیتوز را از سوی منتقدان دریافت کرده است.

سندلر با تور جدیدش با عنوان «دلم برات تنگ شده» به شهرهای مختلفی می‌رود که ونکوور، سیاتل، پورتلند، آیداهو، اسپوکن واشینگتن، سن خوزه کالیفرنیا، فرزنو، آناهیم، تورنتو، روچستر نیویورک، واشنگتن دی سی، میلواکی، مینیاپولیس، ایندیاناپولیس، ممفیس و لاس وگاس از جمله آنها هستند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آدام سندلر تور کمدی برگزار می‌کند/ بیایید کمی خوش بگذرانیم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید