آخرین خبر

حاضرم فیش حقوقی مدیران را منتشر کنم

آوای ایرانیان: رئیس سازمان سینمایی صبح امروز (اول تیرماه) در مراسم امضای تفاهم‌نامه بین تهیه‌کنندگان سینما و عرضه‌کنندگان وی او دی و موسسه رسانه‌های تصویری در جمع خبرنگاران حاضر شد.

حجت‌الله ایوبی در پیرامون دلایل رد نمایش فیلم «ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا» ساخته عبدالرضا کاهانی گفت: من این فیلم را ندیده‌ام اما شورای پروانه نمایش نظر خود را درباره این فیلم اعلام کرده و همان شورایی که به فیلم‌های دیگر مجوز داده؛ به این فیلم مجوز نداده است.

وی ادامه داد: باید دلایل این کار را از خود اعضای شورا و دبیر آن پرسید.

ایوبی همچنین درباره ماجرای فیش‌های حقوق و اینکه آیا او قصد دارد دارد فیش حقوقی خود را منتشر کند یا خیر، گفت: ما نمی‌خواهیم فضای آرامش سینما دچار تغییر شود اما حاضرم علیرغم میل باطنی فیش حقوقی خود و سایر مدیران سینمایی در دولت فعلی را همراه با فیش حقوقی مدیران سینمایی دولت قبل منتشر کنیم اما مطمئنم شما اگر این فیش‌ها ببنیید از میزان دریافتی مدیران سازمان سینمایی در دولت فعلی نسبت به دولت قبل متعجب می‌شوید.

ایوبی همچنین درباره اصلاح فیلم «بارکد» روی پرده گفت: تا آنجا که من اطلاع دارم هیچ فیلم سینمایی در هنگام نمایش و روی پرده اصلاح نشده است و صحت ندارد.

وی درباره اعضای کمیسیون فرهنگی و ریاست آن و تعامل ارشاد با این کمیسیون، گفت: آقای پژمانفر در عرصه فرهنگ و هنر تجربه خوبی دارند و مشکلی در دوره گذشته نداشتیم و با دوستان به زبان مشترک رسیدیم. امیدواریم این زبان مشترک در این دوره نیز وجود داشته باشد و کمیسیون فرهنگی ما را همراهی کند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “حاضرم فیش حقوقی مدیران را منتشر کنم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید