آخرین خبر

اکران فیلمی با بازی پرویز پرستویی از هفته آینده

اکران فیلمی با بازی پرویز پرستویی از هفته آینده

به گزارش آوای ایرانیان، سخنگوی شورای صنفی با اشاره به نمایش فیلم سینمایی «مطرب» با بازی پرویز پرستویی از هفته آینده، از ثبت قرارداد ۲ فیلم سینمایی جدید نیز خبر داد.

غلامرضا فرجی درباره آخرین مصوبات جلسه امروز چهارشنبه یکم آبان شورای صنفی نمایش، اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد تا فیلم سینمایی مطرب به کارگردانی مصطفی کیایی از چهارشنبه ۸ آبان در گروه سینمایی ایران اکران شود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به اینکه سمفونی نهم به کارگردانی محمدرضا هنرمند در گروه سینمایی فرهنگ از پانزدهم آبان اکران می شود، افزود: همچنین فیلم تورنادو به کارگردانی جواد هاشمی از پانزدهم آبان در گروه سینمایی آزاد و ادامه نمایش آن در سرگروه «زندگی» خواهد بود.

وی گفت: انیمیشن بنیامین به کارگردانی محسن عنایتی در گروه آزاد، پانزدهم آبان اکران می شود و قرارداد جهان با من برقص به کارگردانی سروش صحت در گروه استقلال ثبت شد.

فرجی خاطرنشان کرد: قرارداد فیلم سینمایی آشفته گی به کارگردانی فریدون جیرانی نیز در گروه زندگی ثبت شد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش، تاکید کرد: فیلم هایی که در چرخه اکران و برنامه آینده قرار دارند حسب مصوبه شورای صنفی نمایش قبل از مصوبه شورا نمی توانند برای روزشمار یا تبلیغات اقدام کنند، که تخلف محسوب می‌شود.

منبع: ایرنا

 

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اکران فیلمی با بازی پرویز پرستویی از هفته آینده”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید