آخرین خبر

نقاشی های عباس کیارستمی در گالری گلستان

نقاشی های عباس کیارستمی در گالری گلستان

مجموعه ای کمتر دیده شده از نقاشی های زنده یاد عباس کیارستمی در گالری گلستان به نمایش در می آید.

به گزارش آوای ایرانیان، به نقل از روابط عمومی گالری گلستان، لیلی گلستان، مدیر گالری گلستان با اشاره به برگزاری نمایشگاه نقاشی زنده یاد عباس کیارستمی در این گالری گفت: گردآوری این مجموعه زحمات بسیاری برده و بیش از ۳۰ اثر از نقاشی های عباس کیارستمی از مجموعه داران به امانت گرفته شده تا زیر یک سقف مرور شود.

وی یادآوری کرد: برگزاری نمایشگاه نقاشی از آثار کیارستمی در گالری گلستان در سه چهار سال پایانی عمر آقای فیلمساز بارها مطرح شد اما وی همیشه می گفت تعداد کمی نقاشی در خانه دارد و فرصت نشستن و نقاشی کشیدن برایش فراهم نمی شود و افسوس بسیار که در نبود او این آرزو با کارهای قدیمی اش که از اوایل دهه شصت تا اوایل دهه هشتاد را در بر می گیرد، محقق می شود.

این گالری دار تاکید کرد: این رویداد ۲ هفته ای هفدهم آبان ماه آغاز به کار می کند و آثار برای فروش عرضه نمی شود. عباس کیارستمی چهار نمایشگاه عکس در گالری گلستان برپا کرده بود و جالب آن است که نخستین تجربیات وی در دوره نوجوانی و جوانی در زمینه نقاشی بوده است.

گلستان در پایان گفت: به مناسبت این نمایشگاه، نشر نظر همه آثار به نمایش در آمده را در یک جلد کتاب منتشر می کند که در نمایشگاه رونمایی می شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نقاشی های عباس کیارستمی در گالری گلستان”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید