آخرین خبر

شروع «مبارک» باحادثه درشهرعروسک‌ها/ «جزیره گنج» برزیلی کشف می‌شود

به گزارش آوای ایرانیان نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران-مبارک با دبیری هادی حجازی‌فر بعد از یک دوره وقفه از پنجشنبه ۸ تیر فعالیت خود را آغاز می‌کند.

این دوره از جشنواره در اولین روز برگزاری خود میزبان ۱۱ اثر نمایشی است که در بخش‌های بین‌الملل، بزرگسال، کودک و نوجوان، مهمان و فضای باز اجرا می‌شوند.

در این روز و در ۲ نوبت ۱۷ و ۱۹ سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر، نمایش «پیرو سمانی» به نویسندگی و کارگردانی النا ماتسخوناشویلی از گرجستان با مدت زمان ۳۵ دقیقه روی صحنه می‌رود.

همچنین سالن چهارسوی تئاتر شهر نیز در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰ پذیرای نمایش «آن شب مهتاب» به نویسندگی و کارگردانی مشترک ملیحه زحمتکش و زهرا قربانی از شیراز است که با مدت زمان ۴۵ دقیقه اجرا می‌شود.

در اولین روز جشنواره نوزدهم تئاتر عروسکی تهران-مبارک، کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر هم میزبان نمایش «شب» به نویسندگی و کارگردانی فاطمه صمصامی از خوی با مدت زمان ۴۰ دقیقه است.

سالن اصلی تئاتر شهر نیز با اجرای نمایش «گربه نره و روباه مکار» به نویسندگی و کارگردانی اوشان محمودی از تهران که با مدت زمان ۷۵ دقیقه و در ساعت ۱۹۳۰ به صحنه می‌رود، فعالیت خود را در نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران-مبارک آغاز می‌کند.

مرکز تئاتر مولوی هم در اولین روز جشنواره تهران-مبارک با سالن اصلی خود پذیرای نمایش «مکبث جادویی» به نویسندگی ویلیام شکسپیر و کارگردانی آژمان بیژنی نسب از فسا است که در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰ اجرا می‌شود.

همچنین در سالن گلستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰ میزبان نمایش «حادثه‌ای در شهر عروسک‌ها» به نویسندگی ژوزف پر و کارگردانی عادل بزدوده از تهران است که با مدت زمان ۵۰ دقیقه اجرا می‌شود.

در روز پنجشنبه ۸ تیر و در ۲ نوبت ۱۷ و ۱۹ در تالار هنر هم نمایش «جزیره گنج» به نویسندگی رابرت لوئیس استیونسون و کارگردانی فایبو ساپربی از برزیل با مدت زمان ۵۰ دقیقه اجرا می‌شود.

در بخش نمایش‌های فضای باز نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران-مبارک نیز در اولین روز برگزاری جشنواره و در فضای باز مجموعه تئاتر شهر، نمایش‌های «ربات‌های غول‌پیکر» به نویسندگی و کارگردانی حامد زارعان از تهران با مدت زمان ۳۰ دقیقه در ساعت ۱۹، «بوسلمه، غول دریاها» نوشته شراره طیار و کارگردانی فاطمه بحرینی از آبادان با مدت زمان ۱۵ دقیقه در ساعت ۱۹:۳۰، «شیلو» به نویسندگی و کارگردانی فرامرز غلامیان از شاهین‌شهر با مدت زمان ۳۰ دقیقه در ساعت ۲۰ و «آذربایجان آیین‌لری» به نویسندگی و کارگردانی اکبر زابح از مرند با مدت زمان ۲۵ دقیقه در ساعت ۲۰:۳۰، اجرا می‌شوند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “شروع «مبارک» باحادثه درشهرعروسک‌ها/ «جزیره گنج» برزیلی کشف می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید