آخرین خبر

سریال حادثه تروریستی شاهچراغ به پیش تولید رسید/ همکاری با بزرگان

مهدی نقویان رئیس مرکز سیمافیلم درباره آثاری مثل حادثه تروریستی شاهچراغ که پیش از این قرار بود در تلویزیون به تولید برسد  بیان کرد: فیلمنامه سریال «شاهچراغ» چندین بار بازنویسی شده است و در حال حاضر به فیلمنامه ثابتی رسیده ایم و الان در مرحله قرارداد و پیش تولید است.

سیاست احیای برندها و همکاری با بزرگان

وی درباره همکاری با سینماگرانی همچون احمدرضا درویش و کار با دیگر چهره‌ها عنوان کرد: پرونده «کندو» در حال حاضر روی میز ماست و از تولیدات ویژه است که مرکز سیستان و بلوچستان نیز در آن همکاری دارد. این پرونده‌ای است که جدی شده و هم ملاحظات دفتر فیلمنامه نویسی را پیش می‌برد هم با توافق‌های استان هزینه‌ها را در نظر گرفته ایم.

نقویان اضافه کرد: سیاست ما این است که از همه برندها استفاده کنیم. وقتی هم برندها را احیا می‌کنیم خیلی از بزرگان را شامل می‌شود.

زیر ۱۵ سریال روشن در مرحله تولید نداریم

رئیس مرکز سیمافیلم با اشاره به هدف اولیه در این یک سال برای ارتقای کمی سریال‌ها تصریح کرد: گام اول این بوده است که به لحاظ کمیت آثار را به آنتن برسانیم که با حمایت آقای جبلی و آقای برمهانی پیش می‌رود. ما مدت هاست که دیگر زیر ۱۵ سریال روشن در مرحله تولید نداریم.

وی ادامه داد: گام بعدی کیفی سازی است. مرحله بعد نیز استفاده از هنرمندان به‌نام است که با کمک شخص آقای جبلی رخ می‌دهد.

سریال‌های متفاوت و موضوعی

نقویان با اشاره به تنوع در سریال سازی یادآور شد: امیدواریم مخاطب از این به بعد سریال‌های متفاوتی به لحاظ موضوعی ببیند. قول می‌دهم با عزمی که در تلویزیون وجود دارد ساختارها چابک و بروکراسی‌های اضافی حذف می‌شود. اتفاق‌های خوب رخ خواهد داد.

مذاکره «پایتخت» متوقف نیست

وی درباره ساخت نسخه سینمایی «پایتخت» تصریح کرد: همچنان که پیش از این هم گفته شده است ما برای همه برندها اگر ایده جذاب باشد به نسخه سینمایی آنها هم فکر می‌کنیم، درباره «پایتخت» هم همین‌طور است. منتها این همان توپ گردی است که بالا رفته اما هنوز به دست ما نرسیده است.

نقویان اضافه کرد: از طرف صداوسیما ما با عوامل «پایتخت» توافق اولیه را داشته ایم اما واقعاً سینمایی، سریال، ۱۵ قسمتی یا چند قسمتی هیچ‌کدام چیزی نبوده است که بر سر آن به توافق رسیده باشیم. مهم این است که رایزنی‌ها انجام شده و کار متوقف نیست.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سریال حادثه تروریستی شاهچراغ به پیش تولید رسید/ همکاری با بزرگان”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید