آخرین خبر

فستیوال سالیانه پیانو کلارا در دور هفتم برگزار می شود

به گزارش آوای ایرانیان، هفتمین فستیوال پیانو کلارا توسط کنسرواتوار موسیقی تهران با حضور داوران بین المللی برگزار می‌شود.

فستیوال پیانو کلارا تا کنون شش دوره خود را به همت کنسرواتوار تهران برگزار کرده است و در آبان ماه سال جاری به دور هفتم خود خواهد رسید.

بهزاد معافی رئیس کنسرواتوار تهران در باره این رویداد هنری گفت: این فستیوال روزهای دوشنبه ١٣ و جمعه ۱۷ آبان ٩٨ در کنسرواتوار تهران و مجموعه فرهنگی و هنری برج آزادی تهران برگزار خواهد شد و در آن بیش از یکصد نوازنده پیانو از سراسر ایران به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود:  در این دوره خانم  بیچیکاشویلی مدیر بخش گسترش موسیقی گرجستان ونوازنده ای بین المللی و رئیس فستیوال ها و مسابقات متعدد جهانی پیانو در کنار تقی ضرابی، هماسادات افسری و کلارا بوکوچاوا تیم داوری این فستیوال را تشکیل داده اند.

وی از حمایت های معنوی دکتر محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، مدیران بنیاد رودکی و مجموعه فرهنگی و هنری برج آزادی تشکر و قدردانی کرد.

بهزاد معافی، گفت: علت نامگذاری این فستیوال بنام کلارا، قدردانی و میهمان نوازی ما ایرانی ها از کلارا بوکوچاوا مدرس گرجستانی پیانو است که از ۱۸ سال قبل در کنسرواتوار تهران به امر تدریس نوازندگی پیانو مشغول است و ما تصمیم گرفتیم این فستیوال را به پاس زحمات و همکاری های این مدرس بین المللی بنام او نامگذاری کنیم.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “فستیوال سالیانه پیانو کلارا در دور هفتم برگزار می شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید