آخرین خبر

سها نیاستی: هیچ‌وقت نگار جواهریان الگویم نبوده

5dc137d2befe8_2019-11-05_12-20

به گزارش آوای ایرانیان، فرشته ارسطویی درخصوص بازی‌اش در فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من و بازی در کنار سها نیاستی گفت: برای برخی سوال پیش آمده بود که به خاطر نقشم به سها نیاستی حسادت کرده‌ام یا خیر؛ ولی درحقیقت این‌گونه نبوده است.

این بازیگر فیلم سینمایی “سال دوم دانشکده من” به تفاوت نقشش با سها نیاستی اشاره کرد و اظهار داشت: شاید باورتان نشود اما وقتی نقش را تمرین می‌کردیم، هیچ‌کداممان نمی‌دانستیم چه کسی قرار است نقش دیگری را بازی کند و حتی تمرین‌های یکسان انجام می‌دادیم.
وی درخصوص عدم آگاهی درباره فیلم‌نامه عنوان کرد: زمانی که فیلمبرداری آغاز شد من وسها هنوز فیلمنامه را نداشتیم‌؛ البته ترجیح من این بود که از ابتدا فیلم‌نامه را داشته باشیم.
سها نیاستی به نحوه چگونگی انتخابش در این پروژه سینمایی اشاره کرد و گفت: طبق فراخوانی که اعلام شده بود، از بین ۹۰۰ داوطلب انتخاب شدم و بعد از پروسه تمرینات بیا و بدن به حضور نهایی در فیلم رسیدم.
وی اضافه کرد: در طی این مدت چند جلسه حضوری با رسول صدرعاملی داشتم که راجع به خودشناسی، جهان‌بینی و اهدافم با ایشان صحبت انجام دادم.
نیاستی درخصوص رشته دانشگاهی‌اش خاطرنشان کرد: در دوره تحصیلات عالیه با هدف معماری وارد دانشگاه تهران شدم ولی علاقه‌ام به دنیای بازیگری و هنر بود و فرصتی برایم به وجود نیامده بود تا اینکه در پروژه آقای صدرعاملی حضور یافتم.
وی تصریح کرد: امیدوارم درب‌های سینما برای حضور جوانان مشتاق به این عرصه باز باشد چراکه برای خودم بزرگترین شانس این بود که آقای صدرعاملی خواستند مجدد فیلم بسازند و این فرصت بزرگ برایم به وجود آمد.
ازطرفی فرشته ارسطویی عنوان کرد: قطعا مافیا در سینما وجود دارد اما این موضوع، همه‌ ماجرا نیست بلکه فرد باید واقع‌بینی داشته باشد و بداند که می‌تواند به یک بازیگر تبدیل شود و سبک زندگی خود را تغییر دهد.
همچنین سهانیاستی درخصوص حرف و حدیث‌هایی که درباره نحوه ورود خانم‌های بازیگر جوان به سینما مطرح می‌شود، اظهار داشت: من چنین رابطه و اتفاق‌هایی را ندیدم اما شنیده‌ام.
این دو بازیگر به ارتباط با دیگر چهره‌های این فیلم اشاره کردند و عنوان کردند: خوشبختانه هیچ انرژی منفی از بازیگران این فیلم دریافت نکردیم اما با نیلوفر خوش‌خلق بیش از بقیه عوامل خودمونی شدیم.
سهانیاستی درباره هنرمند مورد علاقه‌اش گفت: نگاه به زندگی فروغ فرخزاد و طرز زندگی‌اش را دوست دارم. البته برخی رسانه‌های زرد تیتر زده بودند که نگار جواهریان را به عنوان الگو می‌دانم در حالی که این‌گونه نیست.
همچنین فرشته ارسطویی درخصوص بازیگر مورد علاقه‌اش اظهار داشت: بازیگر مورد علاقه من سوسن تسلیمی است.
نیاستی خاطرنشان کرد: حاشیه و جنجال، آن چیزی نیست که به خاطرش وارد سینما شده باشم و دغدغه من در این کار مرتبط با خود سینما است.
وی اضافه کرد: به واسطه اینکه بازیگر هستم خودم را محق نمی‌دانم که درباره همه چیز نظر بدهم و حرف‌هایی بزنم که در آن تخصصی ندارم.
همچنین فرشته ارسطویی ادامه داد: متاسفانه رسانه به محلی تبدیل شده است که همه به صورت بلندبلند، فکر می‌کنند و نظر می‌دهند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سها نیاستی: هیچ‌وقت نگار جواهریان الگویم نبوده”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید