آخرین خبر

کتابی که می‌توان تصاویرش را در تلفن‌همراه دید

کتابی که می‌توان تصاویرش را در تلفن‌همراه دید

به گزارش آوای ایرانیان، کتاب «انگاره‌های معمارانه منظر»، اثر آزاده شاهچراغی به همراه فیلم تصاویر کتاب از سوی انتشارات سازمان جهاد دانشگاهی تهران منتشر شد.

انتشارات سازمان جهاد دانشگاهی تهران برای نخستین بار کتابی را با عنوان «انگاره‌های معمارانه منظر: درآمدی بر آفرینش پارک‌های شهری» چاپ و منتشر کرد که با استفاده از قابلیت‌های چند رسانه‌ای(مولتی مدیا) خواننده می‌تواند با اسکن کردن QRCODE های کنار تصاویر درون کتاب فیلم مرتبط با محتوای آن بخش از کتاب را در تلفن همراه خود مشاهده کند.

آزاده شاهچراغی، مولف کتاب با بیان این‌که این کتاب سومین اثر من اما نخستین تجربه‌ام در حوزه چند رسانه‌ای است، خاطرنشان کرد: موضوع این کتاب درباره آفرینش معمارانه پارک‌های شهری است این‌که در کلان‌شهرها، پارک‌ها آخرین پناهگاه سبز شهروندان درون شهرها هستند که هنوز با ساختمان‌ها پر نشده است و امکان تعاملات اجتماعی و ارتباط با طبیعت در آن محیط وجود دارد.

وی با اشاره به وجود ایده‌های معمارانه در برخی پارک‌ها و فضاهای سبز ایران و جهان افزود: براساس نتایج بررسی‌ها توانستم ۶۷ نمونه موفق پارک طراحی شده توسط معماران در ایران و جهان شناسایی کنم تا این‌که دریابم ردپای موفقیت آن‌ها کجاست؟ که بتوان با ایده معمارانه فضا و پارک شهری مناسبی را برای سبک زندگی در شهرهای امروز طراحی کرد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “کتابی که می‌توان تصاویرش را در تلفن‌همراه دید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید