آخرین خبر

خواننده ارکستر ملی معرفی شد

آوای ایرانیان: «ارکستر ملی مهر» به رهبری ناصر ایزدی و خوانندگی وحید تاج تیرماه امسال با اجرای آثاری از زنده یاد همایون خرم کنسرتی را برگزار می کند.

به گزارش آوای ایرانیان، کنسرت «ارکستر ملی مهر» به رهبری ناصر ایزدی و خوانندگی وحید تاج با اجرای آثاری از همایون خرم در تهران به صحنه می رود.

ناصر ایزدی آهنگساز و رهبر «ارکستر ملی مهر» ضمن اعلام خبر برگزاری این کنسرت، گفت: پس از اجرای موفق ارکستر ملی مهر در مراسم اختتامیه جشنواره نوای خرم که با استقبال گسترده علاقه مندان موسیقی ایرانی و آهنگ های جاودانه استاد همایون خرم روبرو شد، تصمیم گرفتیم با همکاری خانواده همایون خرم و حمایت مؤسسه فرهنگی هنری راد نواندیش در سالگرد تولد این هنرمند کنسرت دیگری توسط ارکستر ملی مهر و با اجرای آهنگ هایی از این هنرمند بزرگ برگزار کنیم اما به دلیل هم زمانی با ماه رمضان اجرای این کنسرت به ۲۲ و ۲۳ تیرماه موکول شد.

وی افزود: در این کنسرت که تمرینات آن از مدتی قبل آغاز شده بیش از ۱۰ اثر از شاخص ترین و خاطره انگیزترین ساخته های استاد خرّم توسط ارکستر مهر با خوانندگی وحید اجرا می شود. البته یکی دیگر از قسمت های این کنسرت اجرای یکی از آثار این استاد برجسته با پیانوی بردیا صدرنوری و ویولن حامد ابراهیمی همراه با خوانندگی وحید تاج خواهد بود.

این آهنگساز اظهار کرد: ارکستر مهر از معدود ارکسترهایی است که سالیان سال بدون هیچگونه حمایت و پشتیبانی دولتی به اجرای برنامه می پردازد.

 ایزدی در پایان در مورد فعالیت های آینده این ارکستر بیان کرد: در آذر ماه نیز کنسرت دیگری برگزار می کنیم که  تمامی آهنگ های آن از ساخته های بنده خواهد بود. البته در مورد اجرای چند برنامه جدی دیگر نیز گفت وگوهایی صورت گرفته که پس از نهایی شدن نتیجه آن را برای آگاهی دوستداران موسیقی اعلام خواهیم کرد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “خواننده ارکستر ملی معرفی شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید