آخرین خبر

همای، حلاج می‌شود

آوای ایرانیان: پرواز همای هفته آینده اُپرای «حلاج» را با بازی خودش در نقش «حلاج» در کاخ سعدآباد به صحنه می‌برد.

به گزارش آوای ایرانیان، اپرای حلاج با صدای پرواز همای و با اجرای گروه «مستان» در روزهای یکشنبه ۲۱، دوشنبه ۲۲ و سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ از ساعت ۲۱:۰۰ در ایوان عطار، مجموعه کاخ سعدآباد به صحنه می‌رود.

پرواز همای در هفته‌های گذشته و در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، در توضیح اپرای «حلاج» گفته بود: «تازه‌ترین اپرایی که مشغول آماده کردنش هستم، «اپرای حلاج» است که در کاخ سعدآباد و در ایوان عطار روی صحنه می‌رود. این اپرا داستان ظهور و پیدایش و مبارزه و محاکمه حلاج را به تصویر می‌کشد.»

بلیت های این کنسرت از ۵۰ هزار تومان تا ۱۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است. نکته جالب در این اجرا زیاد بودنِ صندلی‌هایی است که قیمتشان ۵۰ و ۶۰ هزار تومان تعیین شده است. در مجموع ۳۱۴ صندلی در این اجرا با قیمت‌های ۵۰ و ۶۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و ۵۵۱ صندلیِ دیگر با قیمت‌های ۸۰، ۱۲۰ و ۱۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

این شیوه‌ی قیمت‌گذاری برای برگزاری اُپرایی که هزینه‌های بسیاری در برداشته، تا حدودی پذیرفتنی است.

نکته جالب دیگر در اجرای اپرای حلاج، تاخیر در زمانِ آغاز بلیت فروشی بود. حدود ۱۰ روز مانده به زمانِ نخستین اجرا، بلیت فروشی‌ها شروع شد و تا کنون هم مخاطبان پرواز همای، استقبال خوبی از این اجراها داشته‌اند. باید دید این اجراها علاوه بر سه روزی که در بالا اشاره شد، برای روزهای دیگری هم تمدید می‌شود یا خیر.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “همای، حلاج می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید