آخرین خبر

زمان پخش «محکومین 2» مشخص نشده است/ پخش تیتراژ با صدای «سالار عقیلی»

تهیه کننده سریال «محکومین۲» گفت: خواننده جدیدی برای تیتراژ پایانی نداریم و از همان تیتراژ «محکومین ۱» به خوانندگی سالار عقیلی استفاده می‌کنیم. از این طریق به نوعی خاطره فصل قبلی سریال را برای مخاطب تداعی می‌کنیم.

زمان پخش «محکومین 2» مشخص نشده است/ پخش تیتراژ با صدای «سالار عقیلی»

«بهروز مفید» تهیه کننده سریال «محکومین۲» درباره زمان پخش این سریال گفت: تا الان صحبت‌هایی با صداوسیما در این باره داشتیم که به صورت کلی گفتند سریال را به طور کامل و آماده برای نیمه دوم امسال به ما تحویل دهید. اما ظاهرا تعدادی برنامه و سریال دیگر آماده پخش داشتند که هنوز به تصمیمی در اینباره نرسیدند که به ما نیز اعلام کنند و تا این لحظه تاریخ مشخصی به ما اعلام نکردند.

وی در ادامه با اشاره به پیشروی مرحله تدوین این سریال نیز بیان داشت: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد سریال «محکومین۲» تدوین و آماده است و هر زمان که پخش مشخص شود مشکلی از این جهت نداریم و سریال را در ۳۵ قسمت تحویل شبکه خواهیم داد.

وی درباره حضور خواننده برای تیتراژ پایانی این سریال نیز گفت: خواننده جدیدی برای تیتراژ پایانی نداریم و از همان تیتراژ «محکومین ۱» به خوانندگی سالار عقیلی استفاده می‌کنیم. از این طریق به نوعی خاطره فصل قبلی سریال را برای مخاطب تداعی می‌کنیم.

قرار بر این بود تا سریال «محکومین۲» بعد از پایان پخش «بوی باران» از شبکه یک سیما بروی آنتن رود، اما کنداکتور تغییر کرد و بنا شد تا این سریال بعد از «ترور خاموش» پخش شود.

مجازات جایگزین زندان، بحران خانواده و طلاق از موضوع های اصلی این سریال بوده که به قلم مجید اسماعیلی پارسا و امیرمحمد عبدی به نگارش درآمده است.

سیما تیرانداز، رابعه مدنی، شهره لرستانی، نازنین فراهانی، مریم کاظمی، مزدک رستمی، بیژن بنفشه خواه، زنده یاد حسین محب اهری، نگار عابدی، محمد شیری، علیرضا جعفری، نادر فلاح، حسین سلیمانی، مریم بوبانی، علیرضا استادی، معصومه قاسمی پور، بهراد خرازی، مهری آل اقا، محمود جعفری، افسانه ناصری، جمشید صفری، ژاکلین آواره و … از بازیگران این سریال اپیزودیک هستند.

سریال «محکومین ۲» به تهیه‌کنندگی بهروز مفید و کارگردانی سید جمال سیدحاتمی یک سریال اپیزودی و کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۳۵ قسمت ۵۰  دقیقه‌ای ساخته شده است.

منبع : فارس

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “زمان پخش «محکومین ۲» مشخص نشده است/ پخش تیتراژ با صدای «سالار عقیلی»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید