آخرین خبر

تازه‌های روزانه تئاتر؛ فروش بلیت و تخفیف برای نمایش‌های جدید

به گزارش آوای ایرانیان، نمایش «دست‌های آلوده» سه روز نخست اجرای خود را با تخفیف به مخاطبان ارائه می‌دهد و نمایش «آن دیگری» نیز با تخفیف دانشجویی به صحنه می‌رود.

آغاز پیش فروش نمایش دست‌های آلوده 
بلیت‌فروشی روزهای نخست نمایش دست‌های آلوده به کارگردانی و دراماتورژی مسعود موسوی در سایت تیوال آغاز می‌شود.
این نمایش بر اساس متنی از ژان پل سارتر است که با دراماتورژی و کارگردانی مسعود موسوی از اواخر ماه جاری در مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود و نگاهی تازه به فلسفه سارتر و نمایشنامه سیاسی وی دارد.
پیش فروش بلیت این نمایش از فردا پنجشنبه ۲۳ آبان‌ماه در سایت تیوال آغاز می‌شود و تا روز قبل از اجرا ادامه خواهد داشت. بلیت‌های سه روز نخست اجرا با ۲۰ درصد تخفیف پیش فروش می‌شود.
پیش از این حمیدرضا نعیمی و ریحانه سلامت به‌عنوان دو تن از بازیگران اصلی این نمایش معرفی شده‌اند و اسامی سایر بازیگران و عوامل اجرا به زودی اعلام می‌شود.
دست‌های آلوده از ۳۰ آبان هر شب ساعت ۲۰ در سالن قشقایی مجموعه تئاترشهر به صحنه می‌رود.

تخفیف ویژه دانشجویی نمایش آن دیگری در هفته جدید

نمایش آن دیگری به نویسندگی آرمین جوان و کارگردانی سمانه زندی نژاد که این روزها در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می شود، روزهای یکشنبه ۲۶ آبان تا چهارشنبه ۲۹ آبان با تخفیف ویژه دانشجویی به صحنه می رود.

دانشجویان علاقه مند برای تهیه بلیت تخفیف دار این اثر نمایشی می توانند از طریق سایت ایران نمایش یا گیشه فروش بلیت پردیس تئاتر شهرزاد اقدام کنند.

آزاده صمدی، محمدرضا علی اکبری و طاهره هزاوه بازیگران نمایش آن دیگری هستند که هر شب ساعت ۱۹ به صحنه می رود.

برگزاری اختتامیه جشنواره نمایشنامه‌نویسی گام دوم در دی‌ماه

محمدعلی چمی‌گو رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره نمایشنامه‌نویسی اقتباسی گام دوم از برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره در دی‌ماه سال جاری خبر داد.

چمی‌گو افزود: در جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره مقرر شد تا آیین اختتامیه همزمان با سال‌روز ولادت حضرت زینب(س) با حضور جمعی از اساتید و هنرمندان تئاتر و شرکت‌کنندگان در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

نخستین جشنواره نمایشنامه‌نویسی اقتباسی گام دوم با حمایت اداره‌کل هنرهای نمایشی، انجمن هنرهای نمایشی ایران و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی توسط انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی در مشهد برگزار می‌شود.

این جشنواره با اقتباس از ادبیات فاخر ایران و جهان و با چهار هدفِ حمایت از تولید متون نمایشی ملی، اقتباس از کتب ادبیات ایران و جهان، بهره‌گیری از ابزار نمایش در راستای اشاعه فرهنگ اسلامی و ایرانی و کشف استعدادهای متعهد و جوان در ۳ بخش صحنه‌ای، نوجوان و محیطی (خیابانی) به دبیری مرتضی ملتجی برگزار می‌شود.

همبازی شدن نادر فلاح و نوید هدایت پور پس از بیست سال
نمایش ماسک‌ به نویسندگی بهزاد اقطاعی و ماهک مجد، کارگردانی بهزاد اقطاعی و تهیه کنندگی حمید صفت و شادی بابایی، از ۱۰ آذرماه در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می رود.
نادر فلاح و نوید هدایت پور که پیش از این در نمایش موفق سیاه ها در کنار یکدیگر به نقش آفرینی پرداخته بودند، بعد از گذشت ۲۰ سال دوباره در نمایش ماسک همبازی می شوند. اسامی سایر بازیگران و عوامل نمایش به زودی اعلام می شود.

نمایش سگدو نقد و بررسی می‌شود

بیستمین نشست نقد و بررسی نمایش‌های صحنه با حضور مخاطبان و منتقدان تئاتر به اجرای نمایش سگدو به کارگردانی عباس غفاری که این روزها در سالن سایه مجموعه تئاترشهر بر صحنه است اختصاص یافته است.

در این روز نویسنده، کارگردان و تعدادی از عوامل و بازیگران نمایش پاسخگوی نقد حاضران در نشست می‌شوند. کاظم عینعلی (پرویز نشاط) به عنوان مجری جلسه و محمدحسن خدایی به عنوان منتقد، اجرای این نمایش را بررسی می‌کنند.

بیستمین نشست نقد و بررسی تئاتر روز شنبه ۲۵ آبان‌ماه جاری، ساعت ۱۹:۳۰ در عمارت هنری تو واقع در بلوار کشاورز ، کوچه دائمی ، پلاک ۳ برگزار می‌شود و حضور عموم علاقه‌مندان تئاتر در این نشست آزاد است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تازه‌های روزانه تئاتر؛ فروش بلیت و تخفیف برای نمایش‌های جدید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید