آخرین خبر

هنرپیشه «بانی و کلاید» در ۸۰ سالگی درگذشت

«مایکل جِی پولارد» هنرپیشه فیلم سینمایی «بانی و کلاید» در ۸۰ سالگی درگذشت.

هنرپیشه «بانی و کلاید» در ۸۰ سالگی درگذشت

 به گزارش آوای ایرانیان به نقل از ورایتی، «مایکل جِی پولارد» نامزد اسکار که بیشتر بخاطر ایفای نقش «بانی و کلاید» و «خانه هزار جسد» مشهور بود، در ۸۰ سالگی درگذشت.

این خبر را «راب زامبی» کارگردان فیلم «خانه هزار جسد» اینچنین اعلام کرد: ما یکی دیگر از اعضای خانواده فیلم «خانه هزار جسد» را از دست دادیم .من همیشه عاشق بازی‌اش بودم و او واقعا روی پرده سینما منحصر به فرد بود. او از اولین کسانی بود که من برای همکاری در این فیلم انتخاب کردم. دلم شدید برایش تنگ خواهد شد.

«مایکل جِی پولارد» در سال ۱۹۳۹ در پاسائیک نیوجرسی به دنیا آمد. برای آموزش هنرپیشگی به آکادمی مونت‌کلِر و استودیوی هنرپیشگان نیویورک رفت. کار حرفه‌ای‌اش را با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی در اواخر دهه ۵۰ میلادی و در برنامه‌هایی چون «گمشده در فضا» و «پیشتازان فضا» آغاز کرد و اما شهرت جهانی‌اش را با بازی در فیلم «بانی و کلاید» در سال ۱۹۶۷ در کنار «وارن بیتی» و «فایه دان‌اِوِی» به دست آورد.

او نامزدی اسکار در بخش بهترین هنرپیشه نقش مکمل و نامزدی جایزه بفتا برای هنرپیشه تازه‌وارد نویدبخش کسب کرد. او پس از آن در فیلم‌های «بیلی کوچولوی کثیف» «مِلوین و هاوارد» «روکسان» و «تانگو و کش» بازی کرد.

پولارد در سال ۲۰۰۳ در فیلم موفق «خانه هزار جسد» ساخته راب زامبی ایفای نقش کرد. آخرین نقش‌آفرینی او در سال ۲۰۱۲ در فیلم «جنگل» بود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “هنرپیشه «بانی و کلاید» در ۸۰ سالگی درگذشت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید