آخرین خبر

آغاز به کار رادیو «مقاومت» با شعار «صدای فلسطین»

به گزارش آوای ایرانیان  رادیو «مقاومت» از بامداد روز سه شنبه هفتم فروردین مصادف با میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام با شعار صدای فلسطین فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

رادیو مقاومت که مدیریت آن به عهده رضا کوچک زاده تهمتن (مدیر شبکه رادیو گفت‌وگو) است با هدف بازنمایی رسانه ای مقاومت مردم مظلوم فلسطین روی موج ۹۵.۵ مگاهرتز شنیده می شود.

در توضیحات تکمیلی راه اندازی رادیو مقاومت آمده است:

«در دنیایی که امروز ابر قدرت ها در مقابل مظلومیت مردم مقتدر فلسطین سکوت کرده اند و در شرایطی که فریاد دادخواهی آنان بلند شده، وظیفه هر مسلمانی است برای دفاع از حقانیت جبهه مقاومت قدم بردارد، در این میان ابزار رسانه از قدرت مندترین وسیله ها برای هرنوع آفند و پدافند در جنگ ها است.

از این رو توجه به اتفاق طوفان االقصی، اتحاد متمرکز محور مقاومت برای حصر و محو رژیم صهیونیستی، جنایات جنگی و نسل کشی (ژنو ساید) رژیم صهیونیستی در باریکه غزه و سکوت جهان غرب و نهادهای بین المللی، در کنار الزامات شکلگیری اتحاد اسلامی پیرامون آزادی قدس و عبور از ســکوت مرگبار فعلی، بررســی نقش انقلاب اســلامی در تقویت مســئله مقاومت فلســطین، بررســی جنایت صــهیونیســت ها از منظر حقوق بین الملل و چشــم انداز تحولات آزادســازی فلســطین مورد توجه ویژه رادیو مقاومت است که قصد دارد از تاریخ ۷ فروردین بصورت ۲۴ساعته، با شعار صدای فلسطین، فعالیت کند.

در ادامه این مسیر رسانه‌ای، نگاه متمرکز بر اهمیت روزجهانی قدس که میراث بزرگ امام خمینی(ره) برای امت اســـلام و قدس شـــریف اســـت؛ با ارائه راهبرد «مقاومت در برابر سازش» به عنوان تنها راه نجات ملت فلسطین، توانست در چند دهه گذشته، مسئله ی این ملت نستوه را در راس تمام امور جهان اسلام قرار بدهد. از این رو درک اهمیت حیاتی این روز در سپهر امروز امت اسلام و مسئله فلسطین پرداخت مناسب رسانه ای به روز جهانی قدس امسـال و تبیین اهداف، آرمانها و دسـتاوردهای نشـات گرفته از آن (از جمله دسـتاوردهای طوفان تاریخ ساز الاقصی)، امری جدی و ضروری است که در دستور کار این رادیو قرار می‌گیرد.»

علاقه‌مندان می‌توانند رادیو مقاومت را روی موج «اف. ام» ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز دریافت و نظرات و پیشنهادات خود را به سامانه ۳۰۰۰۰۹۵۵ ارسال کنند.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آغاز به کار رادیو «مقاومت» با شعار «صدای فلسطین»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید