آخرین خبر

نظر علیرضا داوودنژاد درباره تصمیم قوه‌ قضاییه برای «خانه پدری»

5ddcb792f0ad1_5ddcb792f0ad4

علیرضا داوودنژاد گفت: وقتی قوه قضاییه آمده و فیلمی را که برایش حاشیه ساخته شده را رفع توقیف می‌کند، این اتفاق نشانه‌ای مثبت برای فیلمساز است.

علیرضا داوودنژاد نویسنده و کارگردان سینما پیرامون رفع توقیف فیلم سینمایی «خانه پدری» ساخته کیانوش عیاری گفت: از نظر من قوه قضاییه در جریان رفع توقیف فیلم سینمایی خانه پدری کار بسیار خوبی کرده است.

کارگردان فیلم سینمایی «فراری» ورود قوه قضاییه به جریان رفع توقیف خانه پدری را مثبت خواند و اضافه کرد: من روند و تصمیم قوه قضاییه نسبت به رفع توقیف خانه پدری را رو به جلو و جریان ساز می‌دانم.

وی در همین رابطه تاکید کرد: اینکه قوه قضاییه وارد مقوله سینما شود یا نه، بستگی به نحوه ورود این نهاد دارد، به عنوان مثال ورود این قوه در جریان اکران فیلم خانه پدری ورودی کاملاً تاثیرگذار بوده است، ورود قوه قضاییه به سینما براساس تمایل به ایجاد امنیت برای سینما و سینماگران کاملاً به جا خواهد بود.

کارگردان فیلم مصائب شیرین خاطرنشان کرد: سینما محلی برای بیان بازتاب‌ اتفاقات در جامعه روز است، سینماگر باید برای نشان دادن این مشکلات آزادی عمل داشته باشد، زیرا بنیان سینما همین است، حال وقتی قوه قضاییه آمده و فیلمی را که برایش حاشیه ساخته شده را رفع توقیف می‌کند، این اتفاق نشانه‌ای مثبت برای فیلمساز است، این تصمیم قوه قضاییه باعث می‌شود که سینماگر احساس کند که قوه قضاییه مراقب و محافظ وی بوده و طبیعتاً از هرگونه اقدام این چنینی استقبال می‌کند.

 

منبع: میزان

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نظر علیرضا داوودنژاد درباره تصمیم قوه‌ قضاییه برای «خانه پدری»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید