آخرین خبر

صدور بیش از ۱۸۰ مجوز ساخت فیلم سینمایی، در دولت سیزدهم/ شورای حامی و دلسوز سینما

به گزارش آوای ایرانیان روح الله سهرابی مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم گفت:پس از نقد رفتار و مواضع نمایندگان صنوف در شورای پروانه ساخت سینمایی لازم دیده‌ام نکته‌ای را عرض کنم . اعضای محترم شورای پروانه ساخت سینمایی علی الخصوص نمایندگان صنوف در این شورا همواره حامی و دلسوز سینماگران بوده اند و در خصوص فیلمنامه های وارده ضمن دقت نظر و مراقبت فنی و محتوایی ، بیشترین تعامل و همدلی را با سینماگران و دست اندرکاران سینمایی داشته اند و جهت پیشبرد کار ، جلسات متعدد و گاه طاقت فرسا با متقاضیان پروانه ساخت داشته اند .

وی افزود: در دولت جدید بیش از ۱۸۰ فیلمنامه سینمایی مجوز تولید گرفته‌اند که ضمن رعایت تنوع ژانر و گوناگونی موضوعات ، به لحاظ ترکیب و تنوع سینماگران نیز از چهره‌های شاخص و پیشکسوت تا سینماگران تازه کار و کمتر شناخته شده در جدول دیده می‌شوند.

سهرابی ادامه داد: آنچه بنده از نزدیک شاهد بوده ام تک تک اعضای شورای پروانه ساخت همواره با وجدان کاری در خدمت سینماگران هستند و این تعامل به لطف خدا نتایج ارزشمندی داشته است . بنابرین انتظار می رود برخی دوستان ، جانب انصاف و دیگر جوانب امر را در مواضع و نظراتشان رعایت کنند و بی دلیل و به صرف شنیده ها، به اعضای محترم شورا بویژه نمایندگان محترم صنوف که حقیقتا در خدمت سینما و سینماگران عزیز هستند حمله نکنند و ناخواسته موجب تضعیف یا تخریب آنها نشوند .

وی عنوان کرد: سینمای ایران شریف است و بخش مهمی از شرافت آن مدیون اخلاق مداری و رعایت حرمت فی مابین است لذا از اعضا محترم صنوف بویژه عناصر موثر و تصمیم‌گیر و مسئول انتظار می‌رود با کنار گذاشتن اختلافات و کمک به سینما ، این هنر-صنعت مهم را که در حال اوج گرفتن است یاری کنند تا از دل همین تعامل و همدلی ، سینمای ایران در همه ابعاد، مضامین و ژانرها به رونق اقتصادی و شکوه و تعالی رسد .

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “صدور بیش از ۱۸۰ مجوز ساخت فیلم سینمایی، در دولت سیزدهم/ شورای حامی و دلسوز سینما”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید